In baza contractului se vor executa lucrari extindere linie troleibuz si amenajari rutiere necesare desfasurarii activitatilor de transport public de persoane , in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica.
Valoarea totala estimata a contractului, este de 13.450.812,49 lei fara TVA
Aceasta cuprinde:
- 13.015.275,39 lei, fara TVA, reprezentând costul lucrarilor de executie, inclusiv echipamente tehnologic...
In baza contractului se vor executa lucrari extindere linie troleibuz si amenajari rutiere necesare desfasurarii activitatilor de transport public de persoane , in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica.
Valoarea totala estimata a contractului, este de 13.450.812,49 lei fara TVA
Aceasta cuprinde:
- 13.015.275,39 lei, fara TVA, reprezentând costul lucrarilor de executie, inclusiv echipamente tehnologice, adica Cap. 1 – Cheltuieli pentru achizitia si amenajarea terenului, punctele: 1.2. – Amenajarea terenului, 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala; Cap.2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, 2.1.1 Racord alimentare statie redresare; Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza (4.1 Constructii si instalatii; 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj); Cap. 5 – Alte cheltuieli, pct. 5.1. – Organizare de santier
si
- 435.537,10 lei, fara TVA, reprezentând cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 5,55% din valoarea lucrarilor de executie, procent aplicat la Cap. 1 – Cheltuieli pentru achizitia si amenajarea terenului, punctele: 1.2. – Amenajarea terenului, 1.3. – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala; Cap.2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, 2.1.1 Racord alimentare statie redresare; Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza, 4.1 Constructii si instalatii.
Cota de 5,55 % reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute nu se aplica la: pct.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj si la pct.5.1 – Organizare santier.
In cazul in care se intampina dificultati la descarcarea documentelor, va invitam la sediul autoritatii contractnte, B-dul C. D. Loga nr.1, etajul
II, cam. 223, Serviciul Achizitii Publice, luni – joi – orele 08:00-15:00 si vineri – 08:00 – 13:00, pentru a ridica CD-ul care contine doar
documentatia tehnica, fara eventualele raspunsuri la clarificari. Persoana care se va prezenta pentru ridicare CD, va avea o imputernicire
din partea operatorului economic.