Feedback
I.D.: 79781128

Extindere, reabilitare, demolare si dotare scoala Pietrosani, Com. Puchenii Mari, Jud. Prahova

Data publicarii
15.03.23 Exista 55.804 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214200-2
Pretul estimativ:
5.758.001,06 RON - 5.758.001,06 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Extindere, reabilitare, demolare si dotare scoala Pietrosani, Com. Puchenii Mari, Jud. Prahova" , conform celor cuprinse in caietul de sarcini si proiect tehnic.Clauza supensiva:autoritatea contractanta a calculat valoarea estimata conform NOTEI DE SOLICITARE ACT ADITIONAL nr. 1 pentru ajustarea valorii proiectului. Actul aditional nr. 1 la contractul de finantare este la data prezentei, in curs de semnare. Astfel, se impu...
"Extindere, reabilitare, demolare si dotare scoala Pietrosani, Com. Puchenii Mari, Jud. Prahova" , conform celor cuprinse in caietul de sarcini si proiect tehnic.Clauza supensiva:autoritatea contractanta a calculat valoarea estimata conform NOTEI DE SOLICITARE ACT ADITIONAL nr. 1 pentru ajustarea valorii proiectului. Actul aditional nr. 1 la contractul de finantare este la data prezentei, in curs de semnare. Astfel, se impune clauza suspensiva:Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa acestei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de semnarea actui aditional la contractul de finanţare nr. 6643/09.02.2021 solicitat pentru obiectivul de investiţie "Extindere, reabilitare, demolare si dotare scoala Pietrosani, Com. Puchenii Mari, Jud. Prahova". Având în vedere dispoziţiile Legii nr.98/2016 şi HG nr.395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul câştigător numai în măsura în care va avea la dispoziţie fondurile necesare realizării investiţiei, ce face obiectul prezentei proceduri de achiziţie asigurate prin semnarea actului aditional la contractului de finanţare cu organismele finanţatoare. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi chiar dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, respectiv a clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 2 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu etapa III"  
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “Extindere sistem de canalizare menajeră şi reţea de distribuţie apă în COMUNA DRAJNA, judeţul Prahova"  
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul "EXTINDERE ŞI MODERNIZARE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ, COMUNA FILIPEŞTII DE TÂRG, JUDEŢUL PRAHOVA"  
Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului "Modernizarea sistemului de iluminat public în oraşul Azuga, jud. Prahova"  
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu, Etapa II: str. Primaverii etapa 2, str. Plaiul Cornului etapa 2, str. Topsenilor, str. Murelor, Aleea Nucilor, Aleea Zorilor, Aleea Rozelor, Aleea Iancului, Aleea Haiducilor, Aleea Mioritei" din comuna Cornu, judetul Prahova 22.08.22
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA DUMBRAVA, JUDET PRAHOVA" 30.08.22
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "REABILITARE/ MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL , ÎN COMUNA BABA ANA , SATELE BABA ANA, CONDURATU SI CIREŞANU, JUD. PRAHOVA" 10.11.23
DOTARI ECHIPAMENTE MEDICALE “Reducerea riscului de infecții nosocomiale in Spitalul de Pediatrie Ploiesti” LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4 18.01.24
Dotari echipamente medicale pentru proiectul “Reducerea riscului de infectii nosocomiale in Spitalul Municipal Ploiesti” 18.01.24
Dotari echipamente medicale pentru proiectul “Reducerea riscului de infectii nosocomiale in Spitalul Municipal Ploiesti" 18.01.24