Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele P.A.C., P.O.E., P.T, D.E, As-built, inclusiv elaborare...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (fazele P.A.C., P.O.E., P.T, D.E, As-built, inclusiv elaborarea documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi acordurilor, inclusiv, dacă este cazul, actualizarea studiilor necesare) şi realizarea pe baza acestora a lucrărilor pentru "Extindere reţea de apă şi canalizare în Comuna Tinosu, judeţul Prahova", cu asigurarea inclusiv a serviciilor de verificare a proiectului şi a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului.
În acest sens a fost elaborat un Studiu de fezabilitate prin intermediul căruia este identificată soluţia tehnico-economică de principiu ce va sta la baza realizării obiectivului de investiţii.
Obiectul contractului supus prezentei proceduri constă în achiziţionarea serviciilor de proiectare (cum ar fi întocmirea P.A.C., P.O.E., As-built, a documentaţiilor pentru obţinerea de acorduri şi avize, a proiectelor tehnice, a detaliilor de execuţie şi a oricăror documente/studii necesare elaborării acestora, inclusiv verificarea tehnică de specialitate a proiectului şi asistenţa tehnică din partea proiectantului) şi execuţia de lucrări pentru extinderea reţelei de apă şi canalizare în Comuna Tinosu, judeţul Prahova.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificare cu 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor