A. serviciile de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului vor cuprinde următoarele etape:
• etapa I - elaborarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (P.A.C.) şi Proiectul tehnic de executie (P.T.).
• etapa II – asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată perioada de execuţie a lucrărilor inclusiv participarea la fazele incluse în programul de control al lucrări...
A. serviciile de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului vor cuprinde următoarele etape:
• etapa I - elaborarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (P.A.C.) şi Proiectul tehnic de executie (P.T.).
• etapa II – asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată perioada de execuţie a lucrărilor inclusiv participarea la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii.
• etapa III - participarea la întocmirea documentaţiei privind Cartea Tehnică a Construcţiei, conform dispoziţiilor legale.
B. execuţia lucrărilor
Se vor executa următoarele tipuri de lucrări:
- extinderea grădiniţei pe latura vestică cu un corp de clădire ce va avea destinaţia de grupuri sanitare, având suprafaţa de 46,00 mp (dimensiuni : 9,75 x 4,70 m;
- reabilitare grădiniţă – anveloparea exterioară a clădirii – izolarea pereţilor exterior cu polistiren expandat ignifugat de 10cm grosime, plasă din fibră de sticlă, tinci şi zugrăveli lavabile; termoizolarea cu vată mineral bazaltică semirigidă de 20 cm grosime a planşeului de peste parter; reabilitarea învelitorii – înlocuirea învelitorii din tablă cu învelitoare din ţiglă metalică;
- amenajarea terenului, după realizarea investiţiei;
- realizarea de instalaţii (termice, electrice şi sanitare) pentru grupurile sanitare;
- realizarea instalaţiilor de detecţie şi semnalizare incendiu;
Valoarea totală estimată a contractului ce se propune a se încheia este de 498.270,00 lei fără TVA,astfel:
a). Cheltuieli pentru proiectare + asistenţă tehnică din partea proiectantului în sumă de 27.000,00 lei (fără TVA), sumă formată din:
- Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor şi proiect tehnic – 17.000,00 lei (fără TVA);
- Documentaţii suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii (aviz / autorizatie ISU, documentaţie PAC/DTAC - 6.000,00 lei (fără TVA)
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 4.000,00 lei (fără TVA);
b). Cheltuieli pentru execuţia de lucrări în sumă de 471.270,00 lei (fără TVA), sumă format din:
A. Constructii montaj: 425.184,00 lei (fără TVA) din care:
- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor – 6.000,00 lei (fără TVA);
- Constructii si instalatii – 406.355,00 lei (fără TVA);
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 4.702,00 lei (fără TVA);
- Lucrari de constructii si instalatii organizare de santier: 8.127,00 lei (fără TVA);
B. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 23.511,00 lei (fără TVA);
C. Cheltuieli conexe organizarii de santier: 1.575,00 lei (fără TVA).
Termenul pana la care se pot solicita clarificari inainte de termenul limita de ofertelor este de 10 zile
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare în a 3-a zi dinainte de termenul limita de primire a ofertelor.