Obiectul contractului: realizarea unei clădiri, avȃnd regim de înălţime P+1E, cu funcţiunea Gradiniţă pentru 7 grupe copii. Suprafaţa construită va fi 349.06mp, respectiv cea desfasurată va fi 698.12mp.
Înălţimea liberă în clădire va fi 3.50m, sub plafonul fals din gips-carton.
În prezent, pe terenul în suprafaţă de 4954 mp, situat în Comuna Chiajna, Jud. Ilfov, se află clădirea Şcolii Alexandru Odobescu, având suprafaţ...
Obiectul contractului: realizarea unei clădiri, avȃnd regim de înălţime P+1E, cu funcţiunea Gradiniţă pentru 7 grupe copii. Suprafaţa construită va fi 349.06mp, respectiv cea desfasurată va fi 698.12mp.
Înălţimea liberă în clădire va fi 3.50m, sub plafonul fals din gips-carton.
În prezent, pe terenul în suprafaţă de 4954 mp, situat în Comuna Chiajna, Jud. Ilfov, se află clădirea Şcolii Alexandru Odobescu, având suprafaţă construită 822.60 mp şi regim de înălţime P+1E. În incintă se găseşte de asemenea o construcţie anexă, având regim de înălţime P şi suprafaţa 250mp, respectiv terenuri de sport sintetice, alei şi circulaţii pietonale şi accidental carosabile.
Se propune completarea facilitaţilor oferite prin construirea unei grădiniţe cu 7 grupe si a unei săli de educaţie fizică şcolară (ce nu face parte obiectul acestei proceduri).
Valoarea estimata a contractului de lucrari fara TVA: 3.450.000 lei (fără TVA), din care:
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului
1.2 Amenajarea terenului: 5.000 lei (fără TVA)
Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii
2.1 – Asigurarea utilităţilor: 560.000 lei (fără TVA)
Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investiţia de bază
4.1 Construcţii şi investiţii: 2.850.000 lei (fără TVA)
Capitolul 5 – Alte cheltuieli
5.1 Organizare de şantier: 30.000 lei (fără TVA)
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 5 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.