Obiectul prezentei achiziţii publice vizează prestarea serviciilor de proiectare inclusiv serviciile de verificare tehnică de calitate pentru obiectivul de investiţie: ,,Expertiza+D.A.L.I+D.T.A.C+P.T+A.T - Reabilitare clădire, Reparaţii capitale, Reabilitare şi Refuncţionalizare spaţii de învăţământ, Loc de joacă şi Împrejmuire la corp clădire ,,Şcoala Mică’’ pe str. Jokai Mor nr. 29 - Cartier Plopi’’ Timişoara. În baza con...
Obiectul prezentei achiziţii publice vizează prestarea serviciilor de proiectare inclusiv serviciile de verificare tehnică de calitate pentru obiectivul de investiţie: ,,Expertiza+D.A.L.I+D.T.A.C+P.T+A.T - Reabilitare clădire, Reparaţii capitale, Reabilitare şi Refuncţionalizare spaţii de învăţământ, Loc de joacă şi Împrejmuire la corp clădire ,,Şcoala Mică’’ pe str. Jokai Mor nr. 29 - Cartier Plopi’’ Timişoara. În baza contractului care se va încheia, vor fi prestate servicii de proiectare pentru următoarele etape: Etapa 1 - Expertiza tehnică; Expertiza P.S.I (scenariu de securitate la incendiu preliminar); Audit energetic iniţial: în termen de 20 zile de la emiterea Ordinului de începere a servi-ciilor pentru etapa I-a; Etapa a II-a - Elaborare Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie ( D.A.L.I): în termen de 30 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru etapa a II-a; Etapa a III-a - Elaborarea P.T+D.D.E+P.A.C/D.T.A.C+P.O.E/D.T.O.E, conform conţinutului cadru - Anexa 10 din H.G nr. 907/2016: în termen de 40 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru etapa a III-a; Etapa a IV-a - Elaborarea Documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de securitate la incendiu (A.S.I); Audit energetic la terminarea lucrărilor şi Certificat de performanţă energetică la terminarea lucrărilor; Documentaţia As-built, după caz: în termen de 40 zile de la emiterea Ordinului de începere a serviciilor pentru etapa a IV-a. Serviciile de asistenţa tehnică din partea proiectantului, se vor presta în conformitate cu legislaţia în vigoare şi Tema de proiectare. Serviciile de verificare tehnică, se vor realiza cu respectarea dispoziţiilor art. 13, alin. (1) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată şi a legislaţiei în vigoare. Achiziţia se va finaliza cu încheierea unui contract de achiziţie publică, conform draft ataşat. Durata de executare a contractului este de 130 de zile calendaristice, pe baza emiterii ordinelor de începere pentru fiecare etapă, după intrarea în vigoare a contractului de servicii şi după constituirea garanţiei de bună execuţie. Asistenţa tehnică din partea Proiectantului (pentru toate specialităţile), se va realiza pe parcursul derulării procedurii de achiziţie pentru contractul de execuţie de lucrări de realizare a obiectivului de investiţii şi pe toată durata de execuţie a lucrărilor şi va acoperi şi perioada de recepţie la terminarea lucrărilor.