Obiectul contractului il constituie Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru un numar de 33 blocuri . Achizitia este impartita in 5 loturi, dupa cum urmeaza:
1.Lot 2-Servicii de Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru blocurile: T2- Marasesti,T3-Marasesti, T1- Marasesti, D1 prim -Marasesti, 56L -Mihai Viteazu , H1- B-dul 1 Mai, H3 -B-dul 1 Mai, H2- B-dul 1 Mai;
2. Lot 3-Servicii de Expertiza Tehnica ...
Obiectul contractului il constituie Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru un numar de 33 blocuri . Achizitia este impartita in 5 loturi, dupa cum urmeaza:
1.Lot 2-Servicii de Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru blocurile: T2- Marasesti,T3-Marasesti, T1- Marasesti, D1 prim -Marasesti, 56L -Mihai Viteazu , H1- B-dul 1 Mai, H3 -B-dul 1 Mai, H2- B-dul 1 Mai;
2. Lot 3-Servicii de Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru blocurile: 84- Eroilor, 85- Eroilor, 40A- Calea Unirii, 59A- Calea Unirii, 56 (A+B+C+D)- Calea Unirii, 40A-Calea Unirii, 59A- Calea Unirii;
3. Lot 6-Servicii de Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru blocurile: 18A+B-Aleea Nucului, 20A+B -Aleea Nucului, N5- Samuil Isopescu, T96(A+B+C+D)-B-dul G. Enescu, T90- B-dul G. Enescu, T A4-Ana Ipatescu;
4.Lot 8- Servicii de Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru blocurile: 3-Calea Obcinilor,3 Bis-Calea Obcinilor, 10- B-dul 1 Decembrie 1918,11 -B-dul 1 Decembrie 1918,12 -B-dul 1 Decembrie 1918,20 -ANL B-dul 1 Decembrie 1918;
5.Lot 9- Servicii de Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru blocurile: 33- Bistritei, 45-Calea Obcinilor, 53- Rulmentului,B2 (A+B+C+D+E)- Bistritei, T4 -Calea Obcinilor, T64-Calea Obcinilor.
Facem precizarea ca cele 5 loturi care fac obiectul prezentei proceduri au facut parte dintr-o procedura anterioara de achizitie, respectiv Expertiza Tehnica si Audit energetic pentru un numar de 66 blocuri, publicata in SEAP cu anuntul de participare simplificat SCN1115653/17.10.2022. Intrucat contractele incheiate pentru loturile 2,3,6,8 si 9 nu au fost indeplinite, autoritatea contractanta a fost nevoita sa reia procedura pentru atribuirea acestor loturi.
Intrucat procedura initiala a avut la baza un Caiet de sarcini care a inclus si cele 5 loturi ce se reiau prin prezenta procedura, pentru o abaordare unitara, autoritatea contractanta a decis sa pastreze acelasi Caiet de sarcini. Prin urmare, ofertantii vor respecta Caietul de sarcini postat in SEAP doar in ceea ce priveste loturile: 2,3,6,8 si 9.
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari " din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 7 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de 5 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.