Servicii de proiectare – Elaborare expertiza tehnica a lucrarilor executate in baza contractului de lucrari nr. 171/03.08.2017 si nefinalizate, Actualizare Studiu de Fezabilitate, Studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienta energetica ridicata, Studiu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, Documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbani...
Servicii de proiectare – Elaborare expertiza tehnica a lucrarilor executate in baza contractului de lucrari nr. 171/03.08.2017 si nefinalizate, Actualizare Studiu de Fezabilitate, Studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienta energetica ridicata, Studiu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, Documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism precum si orice alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului mixt de investitii: Reparatie capitala, modernizare, reabilitare termica si extindere sediul Tribunalului Salaj si Judecatoriei Zalau, str. Tudor Vladimirescu nr. 10, municipiul Zalau, judetul Salaj, rest de executat
*Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.
Valoare estimata este de 376.082,61 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
*Ofertantii participanti vor tine cont de titlu complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.