În urma inspecţiei în teren realizată în perioada 29.11-01.12.2019, cu ocazia golirii canalului de aducţiune şi a camerei de încărcare a CHE Oeşti pentru verificarea stării de acestora, s-a constatat:
• la canalul de aducţiune:
- Deteriorări/îmbătrâniri ale masticului bituminos din rosturile transversale ale pereelor;
- Eroziuni superficiale ale betonului pereelor
- Microfisuri ale plăcilor de beton ale pereelor de pe...
În urma inspecţiei în teren realizată în perioada 29.11-01.12.2019, cu ocazia golirii canalului de aducţiune şi a camerei de încărcare a CHE Oeşti pentru verificarea stării de acestora, s-a constatat:
• la canalul de aducţiune:
- Deteriorări/îmbătrâniri ale masticului bituminos din rosturile transversale ale pereelor;
- Eroziuni superficiale ale betonului pereelor
- Microfisuri ale plăcilor de beton ale pereelor de pe ambele maluri pe o lungime de aprox. 200 m spre zona fostei prize de aducţiune
- Starea bună a taluzelor aval ale digurilor mal drept şi mal stâng al canalului de aducţiune;
- La baza taluzului aval mal drept prezenţa pe o suprafaţă redusă a vegetaţiei tip baltă
- Tasarea pereului de beton de pe malul stâng, în zona de racord cu pereţii camerei de încărcare – tasare existentă, stabilizată în timp, a cărei etanşare este îmbătrânită
• la camera de încărcare:
- Deteriorări/îmbătrâniri ale masticului bituminos din rosturile transversale şi longitudinale ale radierului
- Segregări ale betonului pe 2 zone, deasupra grătarului de admisie a apei, de mici dimensiuni
- Starea bună a betoanelor descărcătorilor laterali de avarie , cu excepţia unei zone de pe malul stâng unde local s-a observat segregarea betonului.
În conformitate cu Legea calitatii in constructii nr.10/1995, art.18, alin.2, lucrările de remediere a acestor defecţiuni se pot face numai în baza unei Expertize tehnice şi a unui Proiect tehnic.
În acest sens, este necesară achiziţia serviciilor de proiectare si alte servicii dupa cum urmeaza:
-Expertiză tehnică care sa stabileasca modul de interventie asupra canalului de aductiune si a camerei de incarcare a CHE Oesti pentru diminuarea infiltratiilor
-Proiectul Tehnic de executie, care detaliază solutia recomandată in expertiza şi avizată în Comisia UCC Hidroelectrica, pentru readucerea acestui obiectiv la starea normala de exploatare in conditii de siguranta.
-Documentaţiile necesare pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (Certificat de urbanism, avize solicitate prin acesta, DTAC)
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata execuţiei lucrărilor executate in baza proiectului
-Referat de specialitate necesare recepţiei la terminarea lucrărilor
- Referat de specialitate necesare la recepţia finala,