Podetul tubular de la km 57 + 783, linia CF 216 Ilia-Lugoj este amplasat în dreptul unui canal de scurgere. În urma ploilor abundente din iulie 1997, s-a produs afuierea terasamentului în zona podetului si a fost spart radierul aval, tubul a fost spart pe o por?iune ?i a fost reparat provizoriu cu piatra bruta ?i traverse de beton rebut.De atunci si pâna în prezent s-au facut mai multe consolidari cu plasa de sârma, pia...
Podetul tubular de la km 57 + 783, linia CF 216 Ilia-Lugoj este amplasat în dreptul unui canal de scurgere. În urma ploilor abundente din iulie 1997, s-a produs afuierea terasamentului în zona podetului si a fost spart radierul aval, tubul a fost spart pe o por?iune ?i a fost reparat provizoriu cu piatra bruta ?i traverse de beton rebut.De atunci si pâna în prezent s-au facut mai multe consolidari cu plasa de sârma, piatra bruta si traverse de beton rebut. În anul 2011 în luna august a fost introdus în evidenta punctelor periculoase la categoria 1. Pericolul consta în faptul ca în cazul ploilor torentiale, cresterea debitului poate sa produca afuierea tersamentului ?i imposibilitatea pode?ului de a asigura scurgerea apelor, cu periclitarea suprastructurii liniei de cale ferata.
Expertiza tehnica va fi efectuata de catre un expert tehnic atestat si va cuprinde, dupa caz, cercetari, încercari , studii, relevee, analize si evaluari necesare pentru cunoasterea starii tehnice a pode?ului, implicit a infrastructurii feroviare publice, cu prezentarea a cel pu?in doua solu?ii de realizare ?i recomandarea celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic.
Valoarea estimata a achizitiei este de 18.000 lei (fara TVA) din care:
- Cheltuieli pentru studii topo, geo si expertiza = 11.000 lei
- Cheltuieli pentru intocmire documentatie DALI, documentatie avize+CU= 7.000 lei
Nu se incadreaza in prevederile art. 28, al. 7 si art. 29 al. 2^1.