Expertiză tehnică, Studiu geotehnic (completare, actualizare), Expertiză biologică, Audit Energetic, Releveu general de arhitectură, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu si Studiu de fezabilitate, completat cu elementele specifice din D.A.L.I., documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, precum şi orice alte studii de specialitate în conformitate cu Hotăr...
Expertiză tehnică, Studiu geotehnic (completare, actualizare), Expertiză biologică, Audit Energetic, Releveu general de arhitectură, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu si Studiu de fezabilitate, completat cu elementele specifice din D.A.L.I., documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, precum şi orice alte studii de specialitate în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi cu respectarea conţinutului cadru prevăzut în anexa nr. 4, completat cu elementele specifice din conţinutul cadru al documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii prevăzut în anexa nr. 5.pentru obiectivul mixt de investiţii: “Reparaţii capitale, consolidare, modernizare, dotare şi extindere la sediul Casei Judeţene de Pensii Dolj", str. Nicolae Titulescu, nr.6, municipiul Craiova, judetul Dolj, din cadrul Programului Naţional de construcţii de interes public sau social.
Valoarea estimata a serviciilor este de 224.246,40 lei fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.