În zona cuprinsă între Dana 0 si Dana 85 există reţea de gaze naturale de presiune redusă care alimenteaza consumatorii existenti pe platforma portuara.
Ca urmare a creşterii consumului de gaze naturale pe platforma portuară, regimul de presiune existent (presiune redusă) din instalaţia de utilizare gaze naturale de a CN APM Constanţa S.A existent este insuficient pentru asigurarea funcţionalităţii consumatorilor industria...
În zona cuprinsă între Dana 0 si Dana 85 există reţea de gaze naturale de presiune redusă care alimenteaza consumatorii existenti pe platforma portuara.
Ca urmare a creşterii consumului de gaze naturale pe platforma portuară, regimul de presiune existent (presiune redusă) din instalaţia de utilizare gaze naturale de a CN APM Constanţa S.A existent este insuficient pentru asigurarea funcţionalităţii consumatorilor industriali existenti si viitori, la parametrii reglementaţi.
Serviciile solicitate pentru proiectul de investitii "Expertiză tehnică şi proiectare reţea gaze naturale în Portul Constanţa" constau în:
1. Identificare traseu existent instalaţie utilizare gaze naturale (sondaje de prospecţiune efectuate cu utilaje mecanizate sau prin săpătură manuală în zonele în care se găsesc reţele de utilităţi)
2. Ridicări şi studii topografice inclusiv in coordonate STEREO 70
3. Inventarierea consumurilor aferentei consumatorilor, de pe traseul existent
4. Elaborare expertiză tehnică (in cadrul expertizei se vor include documentele solicitate la pct 1-3)
5. Întocmire documentatie tehnică As Built (reproiectare / reconstituire reţea existentă cu consumatorii existenţi, inclusiv breviar de calcul pentru instalaţia de gaze naturale presiune redusă).
Durata contractului 6 luni
Instrucţiuni privind semnarea contractului de achiziţie
Entitatea contractantă va încheia contractul de achiziţie cu ofertantul desemnat câştigător, în perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 7 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire pentru a acorda termenul legal de 7 zile pentru formularea eventualelor contestaţii administrative.
Ofertantul desemnat câştigător are obligaţia de a se prezenta în termen de 12 zile de la comunicarea rezultatului pentru semnarea contractului, transmisă de Entitatea contractantă.
Dacă termenul de 12 zile a expirat iar ofertantul desemnat câştigător nu s-a prezentat pentru semnarea contractului, situaţia va fi asimilată refuzului de a semna contractul, iar entitatea contractantă va reţine în favoarea sa garanţia de participare.
În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul este un consorţiu, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului următoarele documente:
- documente prin care se autorizează persoana care urmează să semneze contractul;
- acordul de asociere din care să rezulte cota de participare a fiecărui membru al asocierii, reprezentantul legal al asocierii, liderul desemnat (informaţii care nu trebuie să fie diferite faţă de cele precizate în documentele care au însoţit oferta);
În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul a nominalizat in cadrul ofertei subcontractanţi, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului contractul/contractele încheiate cu subcontractanţii nominalizaţi in oferta.
In cazul în care entitatea contractantă nu poate încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, din cauza faptului că ofertantul se află într-o situaţie de forţă majoră sau în imposibilitatea fortuită de a executa contractul, atunci aceasta are dreptul să declare câştigătoare oferta clasată pe locul următor, în condiţiile în care aceasta există şi este admisibilă. În caz contrar, procedura de atribuire se anulează.
Instrucţiuni privind anularea procedurii de atribuire
Entitatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri:
- au fost depuse numai oferte inacceptabile, inadmisibile şi/sau neconforme;
- nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare;
- abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau este imposibilă încheierea contractului.
În sensul prevederilor de mai sus, prin abateri grave de la prevederile legislative se înţelege:
- criteriile de calificare şi selecţie, precum şi criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevăzuţi în cadrul anunţului de participare, precum şi în documentaţia de atribuire au fost modificaţi având ca efect restrângerea participării;
- pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, iar Entitatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la încălcarea principiilor.
Prin excepţie, Entitatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri:
- ca urmare a deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificaţii tehnice, economice sau financiare din anunţul de participare, din documentaţia de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire;
- entitatea contractantă nu mai are asigurate fondurile necesare realizării achiziţiei sau nu mai există necesitatea ce urma a fi acoperită; cele două situaţii nedatorându-se unei acţiuni sau inacţiuni a entităţii contractante.
Entitatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de atribuire, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data anulării, atât încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cât şi motivul concret care a determinat decizia de anulare.