Feedback
I.D.: 86768427

Expert tehn, studii suplim de specialit şi verif tehn calitate a PT DJ180E Mireşu Mare-Hideaga DJ193

Data publicarii
08.09.23 Exista 31.277 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Pretul estimativ:
265.000,00 RON - 265.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Maramureş, doreşte să achiziţioneze servicii de - ,,Expertiză tehnică, studii suplimentare de specialitate şi verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic de execuţie pentru obiectivul ,,Reabilitare DJ108E Mireşu Mare – Lucăceşti – Dăneştii Chioarului – Pribileşti – Mogoşeşti – Hideaga (DJ193)”, conform documentaţiei ataşate. Achiziţia se iniţiază în urma analizei ofertei transmise şi validate. Pr...
Consiliul Judeţean Maramureş, doreşte să achiziţioneze servicii de - ,,Expertiză tehnică, studii suplimentare de specialitate şi verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic de execuţie pentru obiectivul ,,Reabilitare DJ108E Mireşu Mare – Lucăceşti – Dăneştii Chioarului – Pribileşti – Mogoşeşti – Hideaga (DJ193)”, conform documentaţiei ataşate. Achiziţia se iniţiază în urma analizei ofertei transmise şi validate. Prin acceptarea achiziţiei în SEAP vă asumaţi atat prevederile Caietului de sarcini anexat, clauzele contractuale din modelul de contract ataşat precum şi faptul că nu vă aflaţi în conflict de interese cu persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, JUDEŢUL MARAMUREŞ, conform formularelor ataşate. Totodată, anterior acceptării /finalizării achiziţiei în SEAP, operatorul economic va transmite la adresa Cristian.Ciubotaru@cjmaramures.ro , conf prev din Caietul de sarcini - 7. Lista cu personalul propus pentru îndeplinirea contractului (pag 5) , 8. Prop financiara (pag. 5), Modelul de contract şi Formularele ataşate, completate corespunzător şi asumate de către reprezentanţii legali. Ulterior primirii documentelor solicitate şi finalizarii achiziţiei în SEAP se va proceda la semnarea contractului conform clauzelor asumate. Formularul de ofertă financiară este anexat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu