Autoritatea contractanta urmareste incheierea unui contract de achizitie publica avand ca obiect lucrarile de EXECUTIE SISTEME DETECTIE INCENDIU pentru locatiile din Lugoj, Gavojdia si Nadrag, conform proiectelor tehnice aferente fiecarei locatii, elaborate de catre SC SERVSTING SRL si avizate de catre I.S.U. Banat Timis, si, a caietului de sarcini nr.490/04.01.2022.
Achizitia pentru lotul 2, privind lucrarile de Executie s...
Autoritatea contractanta urmareste incheierea unui contract de achizitie publica avand ca obiect lucrarile de EXECUTIE SISTEME DETECTIE INCENDIU pentru locatiile din Lugoj, Gavojdia si Nadrag, conform proiectelor tehnice aferente fiecarei locatii, elaborate de catre SC SERVSTING SRL si avizate de catre I.S.U. Banat Timis, si, a caietului de sarcini nr.490/04.01.2022.
Achizitia pentru lotul 2, privind lucrarile de Executie sisteme detectie incendiu pentru locatiile din Lugoj, Gavojdia si Nadrag, a fost initiata in cursul anului 2021, in cadrul procedurii simplificate denumite, Executie sisteme detectie incendiu, conform proiect, cod CPV 45312100-8 (procedura stabilita pe loturi), si anulata de catre autoritatea contractanta, conform legislatiei in vigoare in materia achizitiilor publice.
Lucrarile de executie pentru sistemele de detectie incendiu aferente locatiilor din Lugoj, Gavojdia si Nadrag, reprezinta, in continuare, un obiectiv de investitie al autoritatii contractante, intrucat se urmareste incheierea unui contract de achizitie publica, pentru executarea lucrarilor anterior mentionate, conform proiectelor tehnice aferente fiecarei locatii, elaborate de catre SC SERVSTING SRL si avizate de catre I.S.U. Banat Timis, si, a caietului de sarcini nr.490/04.01.2022.
Proiectele tehnice au fost elaborate de catre prestatorul SC SERVSTING SRL, in baza contractelor de achizitie publica incheiate cu autoritatea contractanta DGASPC Timis, si au fost avizate de catre I.S.U. Banat al judetului Timis. Prin contractele incheiate, partile contractante au convenit ca "prestatorul va asigura asistenta tehnica pe durata derularii procedurilor de atribuire a contractelor de executare de lucrari in baza proiectului executat de acesta, precum si pe perioada realizarii lucrarilor de executie pana la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea acestor lucrari, sau la orice solicitare a achizitorului in legatura cu proiectul executat in baza acestui contract."
Valoarea totala estimata a procedurii este de 426000 lei fara TVA.
Numarul de zile până la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date.