Feedback
I.D.: 86699765

EXECUTIE POD PESTE PARAUL GARCIN – RAMURA MICA– DRUM AUTO FORESTIER VALEA GARCIN LA HM 53 +50.

Data publicarii
08.09.23 Exista 130.089 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221110-6
Pretul estimativ:
907.900,00 RON - 907.900,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul vizeaza executia unui pod peste paraul Garcin – Ramura Mica. Efectuarea lucrarilor de construire a unui pod peste paraul Garcin – Ramura Mica la Hm 53+50 a survenit ca urmare a distrugerii in totalitate a podului existent, podul existent are caracter de improvizatie, neavand o alcatuire structurala specifica lucrarilor de arta. R.P.L.P. Sacele R.A. in calitate administrator al fondului forestier proprietate publ...
Contractul vizeaza executia unui pod peste paraul Garcin – Ramura Mica. Efectuarea lucrarilor de construire a unui pod peste paraul Garcin – Ramura Mica la Hm 53+50 a survenit ca urmare a distrugerii in totalitate a podului existent, podul existent are caracter de improvizatie, neavand o alcatuire structurala specifica lucrarilor de arta. R.P.L.P. Sacele R.A. in calitate administrator al fondului forestier proprietate publica si privata a municipiului Sacele, are obligatia de executare a lucrarilor mai sus mentionate asa cum prevede articolul 17, alineatul nr. 2), din Legea nr.46/2008Codul Silvic. Necesitatea refacerii acestui pod amplasat pe drumul forestier Valea Garcinului ce traverseaza paraul Garcin Ramura Mica la hm. 53+50, este sustinuta in primul rand de nevoia accesibilizarii bazinului forestier luat in studiu, in care gospodarirea fondului forestier ar fi stagnata, din cauza degradarii permanente a cailor de acces in bazinul forestier, aducand mari prejudicii economice si ecologice. Oportunitatea lucrarilor este permanenta data fiind importanta retelei de drumuri forestiere, acest drum fiind singura cale de acces pentru bazinul forestier pe care il deserveste. Proiectul asigura si conexiunea la reteaua judeteana si nationala de drumuri si asigura scoaterea din izolare a unor importante suprafete de fond forestier, precum si exploatarea unor zone cu potential la nivel de regiune, unde conditiile economice au impiedicat dezvoltarea zonei. Drumul forestier pe care va fi amplasat podul ce urmeaza a fi realizat, se racordeaza cu str. Garcinului - str. Barajului cu iesire spre DN1A. Podul existent are caracter de improvizatie, neavand o alcatuire structurala specifica lucrarilor de arta. In urma analizarii elementelor constructive, s-a constatat ca atat suprastructura cat si infrastructura nu pot fi consolidate datorita sistemului constructiv folosit si a starii foarte mari de degradare (culeele sunt realizate din beton ciclopian, iar grinzile podului sunt realizate din stalpi prefabricati din B.A. folositi la pozitionarea traseelor aeriene de energie electrica ) lnfrastructura podului este realizata din doua culee in spatele carora s-a realizat o umplutura cu piatra sparta, de dimensiuni mari. Culee sunt realizate din beton nearmat, avand la partea superioara o bancheta armata pe care reazema suprastructura. Podul nu are trotuare si nici parapet, avand o latime totala de 5.90 m. Pe malul stang si drept , atat in amonte cat si in aval, nu sunt realizate aparari de maluri ( malul drept-amonte- terenul are o panta mult mai lina ). Nivelul drumului nu poate fi ridicat prea mult fata de nivelul actual (maxim 30cm) intrucat racordarea podului nou propus va trebui corelata cu situatia existenta/amenajata din teren. Starea tehnica, inclusiv sistemul structural si analiza diagnostic, din punctul de vedere al asigurarii cerintelor fundamentale aplicabile, potrivit legii. In conformitate cu prevederile ,,lnstructiunilor pentru stabilirea starii tehnice a unui pod", indicativ AND 522-2002 aprobate prin Decizia AND nr. 19 / 17.01.2002, din punct de vedere al cerintelor de rezistenta, stabilitate la actiuni statice si dinamice, durabilitate, siguranta in exploatare si protectia mediului, in concordanta cu Legea 10/1995, starea tehnica a podului este: clasa tehnica V - lucrarea are caracter de improvizatie si nu asigura conditiile minime de sigura a circulatiei. In momentul de fata exista o ruta ocolitoare realizata in regim de urgenta pentru desfasurarea activitatilor curente. Ofertantii pot solicita clarificari pana in a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor iar RPLP SACELE R.A. va raspunde solicitarilor de clarificari pana in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. II.1.5) Valoarea totala estimata: Valoarea estimata in lei fara TVA : 907.900,00 lei fara TVA ; Moneda: RON II.1.6) Impartire in loturi: Nu Valoarea estimata a contractului s-a determinat pe baza unui Deviz confidential,intocmit de catre S.C AXX PLAN S.R.L. in calitate de proiectant. Achizitia nu se va face pe loturi datorita caracterului unitar al lucrarilor din punct de vedere al calendarului acestora si al amplasarii compacte a lucrarilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu