In urma studierii la fata locului s-a stabilit ca solutie tehnica executia unui pod din beton armat perpendicular pe axul strazii Uzinei, cu o singura deschidere, de 10,0 m si o cale pe pod de 5,5 m, pe care sa circule autoturisme, masini agricole si masini cu capacitatea pana la 16 to. Infrastructura podului este formata din doua culei din beton simplu fundate direct la adancimea de 2.0 m sun talgul paraului. Suprastructur...
In urma studierii la fata locului s-a stabilit ca solutie tehnica executia unui pod din beton armat perpendicular pe axul strazii Uzinei, cu o singura deschidere, de 10,0 m si o cale pe pod de 5,5 m, pe care sa circule autoturisme, masini agricole si masini cu capacitatea pana la 16 to. Infrastructura podului este formata din doua culei din beton simplu fundate direct la adancimea de 2.0 m sun talgul paraului. Suprastructura podului va fi formata dintr-un tablier alcatuit din 8 grinzi cu corzi aderente, , L = 10,0 m si h = 0,52m, care conlucreaza cu o placa de suprabetonare, realizand o cale de pod de 5,5 m. Podul se va racorda la starda prin doua rampe de pamant, marginite in zona podului de cele 4 ziduri intoarse. Hidroizolatia pe pod se va realiza dintr-o membrana hidroizolanta aplicata la acld si protejata cu un start de asfalt BA16 de 7 cm (4+3 ) grosime. In zona zidurilor intoarse, pe o lungime de 3,0 m, se va executa o fundatie de 20 cm de balast si 12 cm de piatra sparta peste care se va continua startul de asfalt al hidroizolatiei, in grosime de 7,0 cm. Parapetul metalic se va confectiona din teava de ?i 63,5 si otel beton, va fi montat pe cele doua lise ale podului, ziduri intoarse si va avea inaltimea de 1,0 m. Albia in amonte de pod se va proteja cu 45 ml gabioane pe malul stang si 30 ml gabioane pe malul drept.