Feedback
I.D.: 103334260

EXECUTIE LUCRARI SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE "MODERNIZARE STRĂZI PRIN ASFALTARE ÎN COMUNA DOR MĂRUNT, SATELE DOR MĂRUNT ŞI DÂLGA, JUDEŢUL CĂLĂRAŞI"

Data publicarii
27.09.24
Coduri CPV
45233140-2
Pretul estimativ:
16.698.311,19 RON - 16.698.311,19 RON
 
 
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Amplasamentul: Terenul pe care se propune investiţia aparţine domeniului public al comunei DOR MĂRUNT si se afla in administrarea Consiliului Local al comunei DOR MĂRUNT conform HOTARARE Nr.1303 pentru modificarea si completarea unor anexe la Hotararea Guvernului nr. 1349/2001 privind atestarea domeniului public al judeţului Calarasi, precum si al municipiilor, oraşelor si comunelor din judeţul Calarasi, Anexa 17. Destinaţi...
Amplasamentul: Terenul pe care se propune investiţia aparţine domeniului public al comunei DOR MĂRUNT si se afla in administrarea Consiliului Local al comunei DOR MĂRUNT conform HOTARARE Nr.1303 pentru modificarea si completarea unor anexe la Hotararea Guvernului nr. 1349/2001 privind atestarea domeniului public al judeţului Calarasi, precum si al municipiilor, oraşelor si comunelor din judeţul Calarasi, Anexa 17. Destinaţia conform PUG este drum, cai de transport. Străzile proiectate au o lungime totala de 11876 ml, din care 6749 ml străzi in sat Dor Mărunt si 5127 ml străzi in sat Dalga . Viteza de proiectare este de 20 km/h.Străzile se încadrează în drumuri rurale clasa tehnica V. In sat Dor Mărunt se vor amplasa platforme de incrucisare astfel: • 1 platforme de incrucisare pe străzile învăţătorului km 0+355 dr Pandurii km 0+145 st si Prunului km 0+352 dr In sat Dalga se vor amplasa platforme de incrucisare astfel: • 1 platforma de incrucisare pe străzile Decebal km 0+250 dr si Dispensarului km 0+255 st • 3 platforme de incrucisare pe strada Trandafirilor km 0+135 st, km 0+675 dr si km 0+925 st Profilul longitudinal: In profil longitudinal, străzile investigate se incadreaza ia valori ale declivitatilor pana la 4%. Declivitatile longitudinale sunt cuprinse intre 0.00 - 7 %. Pasul de proiectare s-a adaptat la linia roşie existenta , dar nu este mai mic de 50 m si in cazuri excepţionale s-a folosit pasul de proiectare minim de 25m. Racordările verticale au raze minime de 300 m pentru concave si 500 pentru racordări convexe. Linia roşie s-a adaptat funcţie de accesul la proprietăţi. Aceasta presupune ca daca aceasta se inalta foarte mult in raport cu proprietăţile adiacente se va corela cu linia şanţurilor. Profilul transversal: In secţiune transversala , străzile se desfasoara la nivelul terenului adiacent si au o parte carosabila cuprinsa intre 2.75 si 5,50 m si o platforma de pana la 9,60m. In profil transversal , latimea pârtii carosabile s-a determinat in funcţie de caracterul drumului si intensitatea orara de calcul a traficului echivalent , determinat conform STAS 7348-78. Latimea benzilor carosabile se va determina in funcţie de tipul predominant de vehicole si viteza de proiectare. Pe străzile cu lungimi mai mari de 600m si lăţime de 4m se prevăd platforme de încrucişare alternative stanga - dreapta cu latimea de 2.00m (conform planşei de detaliu ataşate), cu scopul de a facilita circulaţia in ambele sensuri, deşi latimea pârtii carosabile este de 4.00m. Circulaţia auto pe drumurile satesti ce fac obiectul prezentului proiect se va desfasura astfel: Intr-un singur sens pentru drumurile satesti a căror parte carosabila este de 3.00-4.00 m; Structura rutiera proiectata: în conformitate cu standardele in vigoare s-a adoptat pentru partea carosabila a străzilor si a platformelor de încrucişare următoarea structura rutiera: • 4cm strat de uzura BAPC16 cnf. AND 605/2016 (EB 16 rulare 50/70) • 5cm strat de legătură BAD 22.4 cnf. AND 605/2016 (EB 22,4 leg 50/70) • 15cm piatra sparta SR EN 13424 +A1 • 20cm strat de balast SR EN 13424 +A1 • 7cm strat de nisip SR EN 13424 +A1 • desfacere sistem sistem rutier existent • 20cm săpătură si asternere strat de pamant stabilizat cu var Structura rutiera a fost dimensionata la acţiunea traficului si la acţiuni repetate de inghet - dezgheţ. In cazul străzilor care au acces direct in DN3A, pe zona amenajării accesului in DN3A si pe 25m înainte de acesta se adopta următoarea structura rutiera: • 4cm strat de uzura BA16 cnf. AND 605/2016 (EB 16 rulare 50/70) • 6cm strat de legătură BAD 22.4 cnf. AND 605/2016 (EB 22,4 leg 50/70) • 8cm strat de legătură AB 31.5 cnf. AND 605/2016 (EB 31,5 leg 50/70) • 25cm piatra sparta SR EN 13424 +A1 • 30cm strat de balast SR EN 13424 +A1 • 7cm strat de nisip SR EN 13424 +A1 • desfacere sistem sistem rutier existent Categoria de importanţă a construcţiei: Cf. regulamentului de stabilire a categoriei de importanta a construcţiilor aprobate prin Ordin MLPAT 31/N/02.10.1995-incadreaza drumurile de interes local in categoria "C" de importanta normala. In conformitate cu standardul privind elementele geometrice ale drumurilor, ţinând cont ca străzile investigate se incadreaza la categoria tehnica V, acestea asigurând circulaţia mijloacelor de transport in localităţile deservite, viteza de proiectare luata in calcul va fi de minim 20 km /h. Viteza poate fi redusa pe sectoare ca urmate a condiţiilor particulare existente. Avand in vedere devizul general, elaborat de catre proiectantul de specialitate, la ifaza PT, pretul maxim pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica si executarea acestor lucrari este de 16.698.311,19 lei fara TVA, si cuprinde: Valoarea lucrarilor - conform Hotararii 907/2016 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii, cuprinde cheltuielile prevazute la cap./subcap: 4.1 – Construcţii şi instalaţii – 15.792.029,19 lei fara TVA 4.1.1 – Pentru care exista standard de cost – 12.005.757,16 lei fara TVA 4.1.2 - Pentru carenu exista standard de cost – 3.786.272,03 lei fara TVA 5.1 – Organizare de santier – 690.000,00 lei fara TVA 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 270.000,00 lei fara TVA 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului 420.000,00 lei fara TVA • Valoarea serviciilor de asistenta tehnica: 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului: 216.282,00 lei fara TVA 3.8.1.1 Pe perioada de executie a lucrarilor: 200.000,00 lei fara TVA 3.8.1.2 Pentru participarea proiectului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii: 16.282,00 lei fara TVA De aici rezulta valoarea pentru serviciile de asistenta tehnica de 216.282,00 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu