Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract de lucrari avand ca obiect Executie lucrari "RENOVAREA ENERGETICA A CLADIRII REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN ORASUL GATAIA-BLOC P2,P3,P4,P5- STR.CARPATI,NR. 112,ORAS GATAIA, JUDET TIMIS", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 5 - Valul Renovării, Operatiunea Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor r...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii unui contract de lucrari avand ca obiect Executie lucrari "RENOVAREA ENERGETICA A CLADIRII REZIDENTIALE MULTIFAMILIALE DIN ORASUL GATAIA-BLOC P2,P3,P4,P5- STR.CARPATI,NR. 112,ORAS GATAIA, JUDET TIMIS", ce se deruleaza prin PNRR Componenta 5 - Valul Renovării, Operatiunea Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidentiale multifamiliale; Titlu apel: Titlu apel: PNRR/2022/C5/1/A3.1/1,runda 1,PROIECTUL NR C5-A3.1-599, Contract de finantare incheiat cu (MDLPA) nr. 139828 din 12.12.2022,, prin care se finantează reabilitarea energetică a 4 clădiri rezidentiale multifamiliale din orasul Gataia.
A fost elaborat Proiectul tehnic nr. 766 /2023 pe baza căruia se vor executa lucrările.
Procedura de achiziţie cuprinde următoarele lucrări de renovare energetica conform proiect tehnic atasat.
Varianta constructivă de realizare a investiţiei
• Lucrările de reabilitare termică a anvelopei:
- Izolarea termică a părţii opace a faţadelor;
- Înlocuirea tâmplăriei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului în bloc, cu tâmplărie termoizolantă; tâmplăria trebuie dotată cu dispozitive/fante/grile pentru aerisire şi evitarea apariţiei condensului;
- Închiderea balcoanelor şi/sau logiilor cu tâmplărie termoizolantă, inclusiv termoizolarea termică a parapeţilor sau înlocuirea acestora cu o structură uşoară;
- Termo-hidroizolarea planşeului peste ultimul nivel;
- Izolarea termică a planşeului peste subsol.
• Lucrări conexe: reparaţii, trotuar perimetral, finisaje etc.
• Lucrări de reparaţii: beton carbonatat, cu segregări sau alte degradări, fisuri cauzate de activităţi seismice sau alte cuaze, rosturi neetanşeizate etc.
Durata de execuţie a lucrarilor este de maxim 12 luni începând de la data prevãzutã în Ordinul de începere.
Perioada de garanţie ce va fi acordata lucrarilor este de minim 60 luni, conform prevederilor art. 3 din Legea nr. 163/2016 privind modificarea şi completarea Legii 10/1995 şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.
Valoarea estimata totala a obiectului proceduri este de 2.598.358,76 lei fara TVA, detaliată astfel:
- cap. 4.1=2.522.981,05 lei fara TVA
- cap. 4.2.= 3.779,16 lei fara TVA
- cap.4.3.= 42.741,06 lei fara TVA
- cap.5.1.1 = 28.857,49 lei fara TVA
Valoarea estimata NU include valoarea sumelor provizionate/rezerve de implementare si nici valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute, dar aceasta a fost luata in considerare la stabilirea tipului procedurii de atribuire.
Cheltuieli diverse si neprevazute 128.475,06 lei fara TVA