Investitia cuprinde executarea lucrărilor de modernizare a doua strazi, Zăvoiului, înscrisă în C.F. Nr.74115 Cugir si str. Morilor, înscrisă în C.F. Nr. 74066 si 74074 Cugir, care fac parte din domeniul public al orasului Cugir.
Sistemul rutier va fi un sistem rutier semirigid cu imbracaminte din mixtura asfaltica.
4 cm strat de uzură BA16 conform AND605/2016;
6 cm strat de legătură BAD 22.4 conform AND605/ 2016
20 cm s...
Investitia cuprinde executarea lucrărilor de modernizare a doua strazi, Zăvoiului, înscrisă în C.F. Nr.74115 Cugir si str. Morilor, înscrisă în C.F. Nr. 74066 si 74074 Cugir, care fac parte din domeniul public al orasului Cugir.
Sistemul rutier va fi un sistem rutier semirigid cu imbracaminte din mixtura asfaltica.
4 cm strat de uzură BA16 conform AND605/2016;
6 cm strat de legătură BAD 22.4 conform AND605/ 2016
20 cm strat de fundaţie superior din balast stabilizat;
35 cm strat de fundaţie inferior din balast;
8 cm strat din nisip rol anticontaminant si izolator;
Incadrarea partii carosabile:
Incadrarea partii carosabile se va realiza cu borduri prefabricate, cu dimensiunile sectiunii de 15x25cm, montate cu o garda sau oglinda de 10-15cm pe o fundatie din beton monolit C16/20. Lungimea totala a bordurilor de incadrare a apartii carosabile este de 7634m.
Trotuare:
La sistematizarea, proiectarea si realizarea trotuarelor se vor prevedea lucrarile necesare pentru siguranta circulatiei si pentru dirijarea fluxurilor de pietoni, respectand STAS 10144/2 – 91.
Structura constructiva a trotuarele va fi alcatuita din:
6cm dale de beton vibropresat
5cm nisip pilonat
15cm balast
Accesele la proprietati
Accesele la proprietati vor face legatura intre partea carosabila si portile imobilelor adiacente, vor avea o latime medie de 4m si vor fi incadrate de bordur de beton prefabricate de 10x15cm pozate pe o fundatie din beton monolit C12/15.
Structura constructiva a acceselor va fi alcatuita din:
8 cm dale de beton vibropresat
5 cm nisip pilonat
15 cm balast stabilizat
20 cm balast
Zone verzi:
Pe strazile unde distanta dintre fronturile construite permite deplasarea in plan a trotuarelor fata de partea carosabila, se vor amenaja zone verzi delimitate de borduri din beton de ciment 15x25 cm spre carosabilă respectiv 10 x 15 cm spre trotuare, pozate pe un strat de beton de ciment.
Scurgerea apelor:
Sistem de canalizare pluviala ingropata alcatuit din retea colectoare, camine de vizitare si guri de scurgere
Lucrari de canalizatie tehnica:
Canalizaţia pentru reteaua subterană pentru telecomunicaţii va fi realizată cu tuburi corugate de 90 si 110 mm.
Lăţimea şanţului este de maxim 0,45m. Tubulatura va fi pozata conform planurilor de situatie la o adancime de 70-80cm, pe un pat de nisip de 10cm.
La distanţe nu mai mari de 100 m în linie dreaptă la schimbări de direcţie sau intersecţii s-au prevazut camine de tragere.
Fiecare cămin de tragere este prevazut cu electrod de împamantare.
Camerele de tragere vorfi prefabricate si vor respecta dimensiunile de gabarit 100X100X100X12. Capacul de compozit al camerei de tragere se va monta pe o placa suport din beton.
La inceperea lucrarilor, se vor executa sondaje in punctele caracteristice a retelei de canalizatiepentru a evita interferenta cu alte instalaţii subterane.
Intersecţiile şi paralelismele cu alte instalaţii subterane vor fi tratate conform STAS-urilor în vigoare, iar acolo unde este cazul se va cere asistenta tehnica.
Au fost prevazute bransamente pentru fiecare imobil in parte, realizat din teava corugata cu diametrul de 50mm.
Se vor reloca11 stalpi ai reţelei electrice pentru care se va întocmi documentaţia tehnică necesară inclusiv, executarea lucrărilor.
Drumurile proiectate sunt incadrate in clasa tehnica IV categoria de importanţă “C" – constructii de importanta normală.