Prin această achiziţie se doreşte satisfacerea necesităţii modernizării/reabilitarii termice a Scoli Gimnaziale Lapos din Orasul Darmanesti, Judetul Bacau. Prin realizarea acestor lucrări se intenţionează reducerea consumului de energie finală în primul rând, şi primară. Pentru îndeplinirea acestui obiectiv specific se vor propune masuri specifice de reabilitare a anvelopei, respectiv eficientizarea instalaţiilor existent...
Prin această achiziţie se doreşte satisfacerea necesităţii modernizării/reabilitarii termice a Scoli Gimnaziale Lapos din Orasul Darmanesti, Judetul Bacau. Prin realizarea acestor lucrări se intenţionează reducerea consumului de energie finală în primul rând, şi primară. Pentru îndeplinirea acestui obiectiv specific se vor propune masuri specifice de reabilitare a anvelopei, respectiv eficientizarea instalaţiilor existente şi propunerea unei instalaţii noi care să conducă la o eficienţă energetică crescută, în sensul satisfacerii unui confort higrotermic optim în interiorul clădirii
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 1.019.706,664 lei fara TVA constituita astfel:
- a) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii (Cap.4.1 din Deviz): 832.640.787 lei fara TVA;
- b) Cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj (Cap.4.3. din Deviz): 185.567,190 lei fara TVA;
- c) Cheltuieli pentru organizarea de şantier (Cap. 5.1. din Deviz): 1.498,687 lei fara TVA;
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2016, cap. 5.3.) respectiv suma de 81.424,320 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare. In aplicarea dispozitiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;