Orasul Darmanesti, judetul Bacau, doreste sa realizeze investitia "Amenajare spatiu verde tip scuar, oras Darmanesti, judetul Bacau". Obiectivul general al investitiei este realizarea unui obiectiv necesar recreerii populatiei, al activitatii fizice si jocului pentru copii si divertismentului. Investitia va cuprinde amenajarea unui spatiu verde de tip parc-scuar, a unui spatiu de relaxare, alei pietonale, fantani arteziene,...
Orasul Darmanesti, judetul Bacau, doreste sa realizeze investitia "Amenajare spatiu verde tip scuar, oras Darmanesti, judetul Bacau". Obiectivul general al investitiei este realizarea unui obiectiv necesar recreerii populatiei, al activitatii fizice si jocului pentru copii si divertismentului. Investitia va cuprinde amenajarea unui spatiu verde de tip parc-scuar, a unui spatiu de relaxare, alei pietonale, fantani arteziene, zona de joaca pentru copii si zona pentru activitati fizice. Investitia isi propune revitalizarea zonei aferente centrului civic al orasului prin amenajarea si modernizarea unui teren liber in suprafata de 2040 mp, identificat cu nr. cadastral 62431. Executie lucrari "Amenajare spatiu verde tip scuar, oras Darmanesti, judetul Bacau", proiect finantat prin POR/2017/5/5.2/2 REGIUNI, in baza contractului de finantare nr. 4035/13.03.2019.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 882.467,92 lei fara TVA constituita astfel:
- a) Cheltuieli pentru obtinerea terenului (Cap.1.1. din Deviz): 35.520,00 lei fara TVA;
- b) Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii (Cap.2 din Deviz): 125.621,26 lei fara TVA;
- c) Constructii si instalatii (Cap. 4.1. din Deviz): 535.826,66 lei fara TVA;
- d) Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale (Cap. 4.2. din Deviz): 14.000,00 lei fara TVA;
- e) Dotari (Cap. 4.5. din Deviz): 159.500,00 lei fara TVA;
- f) Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (Cap.5.1.1 din Deviz): 12.000,00 lei fara TVA.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2016, cap. 5.3.) respectiv suma de 87.065,52 lei, fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, in situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliata a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseste în Caietul de sarcini, publicat odata cu prezentul anunt de participare. In aplicarea dispozitiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, modificate prin OUG 45/2018, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari: 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;