Principalele categorii de lucrari ce trebuie realizate pentru executia obiectivului Pod pe DN 67 km 32+716 peste canal la Floresti sunt:
-amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala;
-pod nou (terasamente, sistematizare pe verticala si amenajari exterioare, lucrari auxiliare: demolare beton armat din suprastructuri, demolare grinzi pregabricate, demolare beton infrastructure, umplere din pa...
Principalele categorii de lucrari ce trebuie realizate pentru executia obiectivului Pod pe DN 67 km 32+716 peste canal la Floresti sunt:
-amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala;
-pod nou (terasamente, sistematizare pe verticala si amenajari exterioare, lucrari auxiliare: demolare beton armat din suprastructuri, demolare grinzi pregabricate, demolare beton infrastructure, umplere din pamant platforma executie piloti forati, rezistenta, infrastructure, suprastructura, cale, trotoar, parapet, racordare pod-rampe, amenajare albie);
-varianta provizorie de circulatie;
-lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier.
Conform pct. 5 Liste cu cantitati de lucrari din cadrul Proiectului Tehnic.
Solutia aprobata este Solutia 1 –Pod din beton armat si beton precombinat fundat indirect - Elevatii masive din beton armat, prevazute cu ziduri de garda si ziduri intoarse, fundate pe piloti forati D1080 mm solidarizati la partea superioara prin radier din beton armat de 1,50 m grosime, conform Document de Avizare CTE-CNAIR SA nr 4670/21.08.2017.
La data initierii prezentei proceduri nu este emisa Autorizatia de construire. Autoritatea contractanta, prin Directia Implementare Proiecte, va face diligentele necesare in vedere obtinerii Autorizatiei de construire. Emiterea ordinului de incepe a executiei lucrarilor se va face numai dupa obtinerea autorizatiei de construire.
Natura si cantitatea lucrarilor sunt descrise in caietul de sarcini si documentatia tehnica, parte integranta a prezentei proceduri.