Feedback
I.D.: 80085397

Executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Servicii sociale integrate prin dezinstitutionalizarea persoanelor adulte cu dizabilitati si crearea centrului de zi BABADAG cu 3 locuinte protejate

Data publicarii
24.03.23 Exista 53.244 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2 31625100-4 45232141-2 45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.04.23
Pretul estimativ:
4.716.677,70 RON - 4.716.677,70 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini Babadag.pdf
  2. Contract de lucrari_MODEL.doc
  3. Formulare_MODEL.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Execuţie lucrări de reabilitare a unui imobil pentru Centru de zi şi construirea a 3 locuinţe protejate pentru dezinstituţionalizarea persoanelor adulte cu dizabilităţi în localitatea BABADAG. Acest proiect se incadreaza in sfera proiectelor publice prioritare ce vizeaza persoanele cu dizabilitati, dezinstitutionalizarea si prevenirea institutionalizarii lor, concomitent cu dezvoltarea serviciilor alternative pentru viata i...
Execuţie lucrări de reabilitare a unui imobil pentru Centru de zi şi construirea a 3 locuinţe protejate pentru dezinstituţionalizarea persoanelor adulte cu dizabilităţi în localitatea BABADAG. Acest proiect se incadreaza in sfera proiectelor publice prioritare ce vizeaza persoanele cu dizabilitati, dezinstitutionalizarea si prevenirea institutionalizarii lor, concomitent cu dezvoltarea serviciilor alternative pentru viata independenta si integrarea lor in comunitate. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 10 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CONTRACT DE ACHIZIŢIE PUBLICĂ DE LUCRĂRI privind realizarea obiectivului de investiţii "Servicii sociale integrate prin dezinstituţionalizarea persoanelor adulte cu dizabilităţi si crearea centrului de zi JURILOVCA cu 4 locuinţe protejate" 18.07.23
Executie lucrari pentru proiectul Servicii sociale integrate prin dezinstitutionalizarea persoanelor adulte cu dizabilitati si crearea centrului de zi Baia cu 4 locuinte protejate 12.07.23
AMBARCATIUNI MEDICALIZATE DE URGENTA pentru Serviciului de Ambulanta Tulcea – 2 loturi 13.05.24
AMBARCATIUNI MEDICALIZATE DE URGENTA pentru Serviciului de Ambulanta Tulcea – 2 loturi 13.05.24
AMBARCATIUNI MEDICALIZATE DE URGENTA pentru Serviciului de Ambulanta Tulcea – 2 loturi 28.05.24
LUCRĂRI DE ÎNTREŢINERE CONSTRUCŢII HIDROTEHNICE" LOTUL 1 + LOTUL 2 28.08.24
Execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii "Reabilitare drumuri in Localitatea Valea Teilor, Comuna Valea Teilor, Judeţul Tulcea"  
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul "Eficientizarea energetică a blocului de locuinţe din Strada Gării, Nr. 6, Bloc 3, Municipiul Tulcea" - COD SMIS 130526, POR/2019/3/3.1/A/ITI/2 19.04.21
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul "Eficientizarea energetică a blocului de locuit din strada Potcovari, nr. 1, Bloc TAVS, Municipiul Tulcea" , cod SMIS 130530 28.06.21
“ Elaborare PT, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari” aferent obiectivului “ Modernizarea suprafetelor de miscare, extinderea pistei si a platformei de imbarcare-debarcare pentru Aeroportul “ Delta Dunarii “ Tulcea”.