Contractul care va fi atribuit prin prezenta procedura de achizitie, are ca obiectiv general construirea unui corp nou de cladire pentru cabinete scolare si centru de documentare si informare (format din sali, anexe, grupuri sanitare) care sa acopere deficitul de spatii scolare pentru liceu si scoala profesionala si care sa deserveasca Colegiul Tehnic N.V.Karpen din Bacau.
In proiectul tehnic, parte a caietului de sarcini, ...
Contractul care va fi atribuit prin prezenta procedura de achizitie, are ca obiectiv general construirea unui corp nou de cladire pentru cabinete scolare si centru de documentare si informare (format din sali, anexe, grupuri sanitare) care sa acopere deficitul de spatii scolare pentru liceu si scoala profesionala si care sa deserveasca Colegiul Tehnic N.V.Karpen din Bacau.
In proiectul tehnic, parte a caietului de sarcini, sunt descrise in detaliu lucrarile de executat pentru construirea corpului de cladire CDI si cabinete scolare, precum si specificatiile si solutiile tehnice privind executia lucrarilor, verificarea, inspectia si conditiile de receptie ale acestora, indicii de calitate ai materialelor, alte caracteristici privind nivelul tehnic si de performanta al lucrarilor, impactul asupra mediului etc.
Cladirea va avea regimul de inaltime Parter si Etaj, cu incaperi dispuse in conformitate cu cerintele functionale ale beneficiarului si se va construi pe un teren in suprafata de 22335,71 mp, care este proprietatea Colegiului “N.V.Karpen" si este situat in intravilanul Municipiului Bacau.
Suprafata construita propusa = 286,03 mp; Suprafata desfasurata propusa = 572,06 mp; Suprafata utila propusa parter = 234,84 mp; Suprafata utila propusa etaj = 229,42 mp; Suprafata terenului = 22335,71 mp.
Fundarea se va realiza pe stratul argilos, tip fundatii continue sub stalpi, cu grinda de fundare din beton armat, prevazuta cu centuri din beton armat.Structura de rezistenta a constructiei este alcatuita din stalpi si grinzi din beton armat. Sarpanta se va executa cu invelitoare din tabla ondulata iar solutia de anvelopare a cladirii consta in termoizolarea elementelor cu polistiren extrudat la nivelul soclului si planseului de peste sol si cu polistiren expandat la peretii exteriori.Peretii exteriori vor fi alcatuiti din zidarie de GVP cu termoizolatie de polistiren de 15 cm; peretii de compartimentare vor fi din zidarie de BCA cu grosime de 15 si 30 cm; pardoselile vor fi finisate cu parchet laminat pentru cabinete si gresie pentru spatiile auxiliare si grupurile sanitare; tamplaria exterioara va fi cu profile PVC cu geam termopan si cea interioara din lemn.
Centrala termica existenta va asigura si agentul termic necesar alimentarii corpului de cladire propus, racordarea noii cladiri se va efectua din reteaua termica exterioara existenta.Alimentarea cu apa se va realiza dintr-un bransament de apa potabila, de la reteaua de distributie a apei din interiorul complexului; evacuarea apelor uzate menajere se va realiza prin racordarea instalatiei interioare la reteaua de canalizare din incinta.Se va realiza alimentarea cu energie electrica a cladirii, inclusiv iluminat exterior.
Amenajarea terenului se va face cu alei, trotuare si spatii verzi.
Categoria de importanta a cladirilor este "C"-Constructii de importanta normala.
Valoarea estimata a contractului de executie lucrari este 1.792.009,29 lei fara TVA cf. Devizului General al investitiei (aprobat prin HCL a Consiliului Local al Municipiului Bacau nr.256/30.06.2022) astfel:
- Cap.2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii, Cap.2.1 Investitia de baza: 37.834,7 lei fara TVA;
- Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 1.727.427,71 lei fara TVA;
- Cap.5.1.Organizare de santier, Cap.5.1.1. Lucrari de onstructii si instalatii aferente organizarii de santier: 26.746,88 lei fara TVA.
Conform prevederilor H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, cuantumul "Cheltuielilor diverse şi neprevazute" a fost stabilit de catre proiectant la valoarea de 179.200,93 lei fara TVA. Cheltuielile diverse si neprevazute nu se oferteaza şi daca va fi cazul, vor putea fi utilizate pe parcursul derularii contractului în conformitate cu legislaţia în domeniul achiziţiilor publice care face referire la modificarile contractuale.
DURATA DE EXECUTARE/PERIOADA DE VALABILITATE A CONTRACTULUI: este de 55 de luni, calculata de la data intrarii in vigoare a contractului, dupa semnarea contractului de catre ambele parti si pana la data emiterii procesului verbal de receptie finala
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR: este de 19 luni, calculata de la data emiterii ordinului administrativ de incepere a lucrarilor de catre beneficiar, prin supervizor si comunicata contractantului si pana la data emiterii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor reprezentand perioada necesara pentru executia lucrarilor, incepand cu data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor si predarea amplasamentului.