Execuţie lucrări de reabilitare a unui imobil pentru Centru de zi şi construirea a 4 locuinţe protejate pentru dezinstituţionalizarea persoanelor adulte cu dizabilităţi în localitatea Baia (centru de zi) şi localitatea Panduru (locuinţe protejate), comuna Baia, judeţul Tulcea.
Acest proiect se incadreaza in sfera proiectelor publice prioritare ce vizeaza persoanele cu dizabilitati, dezinstitutionalizarea si prevenirea insti...
Execuţie lucrări de reabilitare a unui imobil pentru Centru de zi şi construirea a 4 locuinţe protejate pentru dezinstituţionalizarea persoanelor adulte cu dizabilităţi în localitatea Baia (centru de zi) şi localitatea Panduru (locuinţe protejate), comuna Baia, judeţul Tulcea.
Acest proiect se incadreaza in sfera proiectelor publice prioritare ce vizeaza persoanele cu dizabilitati, dezinstitutionalizarea si prevenirea institutionalizarii lor, concomitent cu dezvoltarea serviciilor alternative pentru viata independenta si integrarea lor in comunitate.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 10
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.