Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de execuţie a lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a clădirilor Şcolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Rădăuţi", cod SMIS 110279, proiect implementat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 – Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritate de investiţ...
Consiliul Judeţean Suceava iniţiază procedura de atribuire a contractului de execuţie a lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Creşterea eficienţei energetice a clădirilor Şcolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Rădăuţi", cod SMIS 110279, proiect implementat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 – Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritate de investiţii (P.I.) 3.1 – Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B – Clădiri publice.
Proiectul presupune reabilitarea energetică a celor două corpuri de clădire ce aparţin Şcolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Rădăuţi, unitate de învăţământ special, aflată în subordinea Consiliului Judeţean Suceava prin implementarea de soluţii de eficientizare energetică în scopul reducerii emisiilor de CO2.
Execuţia lucrărilor se va realiza la Şcoala Gimnazială Specială Sf. Stelian Rădăuţi, situată în intravilanul Municipiului Rădăuţi, str. Putnei, nr. 227, judeţul Suceava.
Conform proiectului tehnic întocmit şi ataşat prezentei documentaţii, la obiectivul de investiţie sunt prevăzute a se realiza următoarele intervenţii:
- introducerea de stâlpişori din beton armat înglobaţi în pereţii de zidărie la colţuri sau la intersecţii;
- realizare de centuri din beton armat dispuse la nivelul superior al pereţilor de calcan;
- realizare trotuare perimetrale şi a unei platforme pentru persoane cu dizabilităţi pentru pavilionul 1, din beton armat;
- lucrări de reparaţii şi modernizare a spaţiilor interioare, recompartimentare cu pereţi uşori la mansardă;
- termoizolare a planşeului peste mansardă, finisaje interioare şi exterioare;
- lucrări de reparaţii şi înlocuire la instalaţiile sanitare, termice şi electrice acolo unde este nevoie;
- dotarea holurilor clădirii cu instalaţie de ventilare;
- reabilitarea şi modernizarea instalaţiei de distribuţie a agentului termic prin montarea de robinete cu cap termostatic la radiatoare;
- reabilitarea/modernizarea instalaţiei de iluminat prin instalarea de corpuri de iluminat cu eficienţă ridicată;
- instalarea unui sistem fotovoltaic format din panouri fotovoltaice, invertoare, regulator şi baterie;
- instalarea unor captatoare solare termice pentru producerea apei calde de consum şi care să realizeze şi un aport de căldură în instalaţia de încălzire pe timp de iarnă;
- conformarea instalaţiilor interioare pentru evacuare conform cerinţelor de Securitate la incendiu pentru clădirile de învăţământ.
În faza de pregătire a ofertei, ofertanţii interesaţi sunt obligaţi să analizeze detaliat documentaţiile furnizate de către autoritatea contractantă.
La elaborarea ofertelor, ofertanţii vor avea în vedere faptul că execuţia lucrărilor să se poată desfăşura în paralel cu activitatea curentă a unităţii de învăţământ. Astfel, pe perioada executării lucrărilor, executantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru a nu perturba activitatea unităţii de învăţământ.
Pentru intocmirea corespunzatoare a ofertei, beneficiarul recomanda vizitarea amplasamentului care se va realiza in urma unei solicitari scrise formulate de operatorii economici interesati. In urma vizitarii amplasamentului se va incheia un proces-verbal.
Valoarea totală estimată a contractului de achiziţie publică de execuţie lucrări pentru proiectul "Creşterea eficienţei energetice a clădirilor Şcolii Gimnaziale Speciale Sf. Stelian Rădăuţi" provine din devizul general, actualizat şi aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Suceava nr. 212/26.11.2021, aferent fazei de proiectare D.A.L.I. şi a bugetului proiectului şi este de 1.363.030,22 lei fără TVA şi este compusă din:
- Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii – 509.761,73 lei fără TVA;
- Cheltuieli cu dotările (utilaje, echipamente cu şi fără montaj, dotări), inclusiv montajul echipamentelor – 245.040,82 lei fără TVA;
- Cheltuieli conexe investiţiei de bază – 580.552,84 lei fără TVA;
- Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 27.674,83 lei fără TVA.
Preţul fără TVA inclus în propunerea financiară nu va depăşi valoarea estimată comunicată prin anunţul de participare simplificat deoarece nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică. La întocmirea ofertei, ofertantul trebuie să aibă în vedere încadrarea în valoarea estimată pe fiecare categorie de cheltuieli din devizul general.
Durata contractului de lucrări este de 60 de luni de la data semnării acestuia de ambele părţi. Durata de execuţie a lucrărilor este de 21 de luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, emis de achizitor.