Drumurile vor fi prevăzute cu o bandă / doua de circulaţie de circulaţie în profil transversal, partea carosabila variabila de la 4.00m la 5.50m, corespunzătoare drumurilor comunale, clasă tehnică V (drumuri comunale şi drumuri de exploatare din categoria III) si drumurilor vicinale.
Descrierea lucrărilor:
Structura rutiera propusa:
- 4 cm beton asfaltic BA 16 (EB 16 RUL 50/70);
- 6 cm binder de criblură BAD 22,4 (EB 22,4 L...
Drumurile vor fi prevăzute cu o bandă / doua de circulaţie de circulaţie în profil transversal, partea carosabila variabila de la 4.00m la 5.50m, corespunzătoare drumurilor comunale, clasă tehnică V (drumuri comunale şi drumuri de exploatare din categoria III) si drumurilor vicinale.
Descrierea lucrărilor:
Structura rutiera propusa:
- 4 cm beton asfaltic BA 16 (EB 16 RUL 50/70);
- 6 cm binder de criblură BAD 22,4 (EB 22,4 LEG 50/70);
- 15 cm piatră spartă SREN 13242 + Al - 2018;
- 15 cm fundaţie din balast SREN 13242 + A1 - 2018;
- 30 cm pietruirea existentă alcătuită din pietriş, nisip, piatră spartă ca strat de formă;
Se aplică pe străzile: Suseni, Ion Petrescu, Căminului, parţial Popa Marin km 0+420 - km 1+025
- 5 cm beton asfaltic BA 16 (EB 16 RUL 50/70);
- geocompozit (geogrilă) cu Rt = 50 KN/m;
- 2 cm beton asfaltic BA 8 (EB 8 LEG 50/70);
- 20-23 cm beton de ciment existent, cu înlocuirea dalelor degradate, inclusiv pe suprafeţele reparate după introducerea canalizării şi pe 20 - 25 % din suprafaţă, cu aceeaşi structură ca si cea existentă;
Se aplică pe străzile: Valea Mare, parţial, Popa Marin (suprafata existenta cu beton de ciment) km 1 + 025 – km1 + 625.
Pentru acostamentele strazilor se vor prevedea urmatoarele:
- Acostamente de 0,5 m prevazute cu 15 cm beton de ciment, 15 cm balast.
Lungimea strazilor este urmatoarea:
- Popa Marin – 1205 m;
- Suseni – 1221 m;
- Caminului – 382 m;
- Ion Petrescu – 1047 m;
- Valea Mare – 970 m;
- TOTAL = 4825 m