Contractul are ca obiect executia lucrarilor de construire in cadrul proiectului "Înfiinţare Centru De Zi Pentru Copiii Expuşi Riscului De A Fi Separaţi De Familie În Sat Fauresti, Comuna Copalnic Manastur, Judeţul Maramureş"
Detaliile cu lucrarilor ce urmeaza sa fie executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic elaborat de catre proiectantul general SC DIARCRISTAL SRL, parte compon...
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de construire in cadrul proiectului "Înfiinţare Centru De Zi Pentru Copiii Expuşi Riscului De A Fi Separaţi De Familie În Sat Fauresti, Comuna Copalnic Manastur, Judeţul Maramureş"
Detaliile cu lucrarilor ce urmeaza sa fie executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic elaborat de catre proiectantul general SC DIARCRISTAL SRL, parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la caietul de sarcini. Executia lucrarilor identificate in Proiectul tehnic de executie: parti scrise, parti desenate si listele cu cantitatile de lucrari (ca parte a caietului de sarcini)
Obiectivul general al prioritatii de investitii este cresterea gradului de integrare si de acces la serviciile sociale si de insertie socio-profesionala a unor categorii defavorizate, dezvoltarea unor politice active de stimulare a formalizarii muncii si de crestere a impactului si calitatii serviciilor de asistenta sociala si de ocupare coroborat cu stimularea accesului pe piata fortei de munca prin dezvoltarea unor formule flexibile de lucru si a unor masuri de activare in zona economiei sociale.
Valoarea totala a lucrarilor 1.103.717,38 lei, la care se adaugă TVA:
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii - 879.792,98 lei la care se adaugă TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 20.924,40 lei la care se adaugă TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj- 203.000,00 lei la care se adaugă TVA
Total Cap.4 1.103.717,38 lei la care se adaugă TVA
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1. Organizare de şantier 0,00 la care se adaugă TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 0,00 lei
Total Cap.5 0,00 lei, la care se adaugă TVA
Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 9.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, 6 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.