Lucrarile care fac obiectul prezentei investitii sunt amplasate pe strada Petrolului in comuna Poiana Campina, judetul Prahova, cu o lungime totala de 861 m.
Pentru asigurarea desfasurarii circulatiei in conditii de siguranta, se vor efectua urmatoarele lucrari:
Santurile vor fi realizate din beton armat de clasa 30/37 pe un strat de nisip de 5 cm.
Pe partea dreapta a drumului se va realiza un trotuar cu latime variabila, p...
Lucrarile care fac obiectul prezentei investitii sunt amplasate pe strada Petrolului in comuna Poiana Campina, judetul Prahova, cu o lungime totala de 861 m.
Pentru asigurarea desfasurarii circulatiei in conditii de siguranta, se vor efectua urmatoarele lucrari:
Santurile vor fi realizate din beton armat de clasa 30/37 pe un strat de nisip de 5 cm.
Pe partea dreapta a drumului se va realiza un trotuar cu latime variabila, panta transversala de 2.0% spre santuri si sisteme rutiere recomandate, incadrate cu bordura mica dreapta si santuri.
Accesele la proprietati se vor realiza cu aceeasi structura rutiera de la acostamente .
Pentru asigurarea continuitatii trotuarelor in dreptul traversarii santurilor de la Km 0+515 si Km 0+854 se vor executa podete pietonale cu placa betonata cu balustrada metalica stanga-dreapta .
Structura proiectata pentru modernizarea santurilor va fi conform Normativului PD177/2001,acestea vor fi relizate din beton armat de clasa 30/37,se va asterne pe un strat din nisip de 5 cm.
Structura nou proiectata se va verifica la actiunea inghet -dezghetului (STAS 1709-1/90, STAS 1709/2-90 §i STAS 1709/3-90).
Borduri:
Pentru incadrarea trotuarelor se vor folosi borduri mici de 10x15cm din beton pe fundatie de beton min.C16/20,pe partea cu proprietatile. In dreptul acceselor se vor cobori bordurile.
Bordura mica se va monta doar in zonele unde nu se poate face racordarea trotuarului cu limita de proprietate pe zid.
Trotuare:
Pentru circulatia pietonilor se vor amenaja trotuare pe partea dreapta a strazii Petrolului, dimensionate cu o latime de minim 1.0 m, cu urmatoarele structuri rutiere:
- 4 cm BA8 rul 50/70
- 10 cm strat din beton C16/20
- folie de polietilena/ hartie Kraft
- 20 cm balast
- Sapatura
Pentru acostamente:
Spatiul dintre carosabilul existent si respectiv rigole se va consolida, prin realizarea unei infrastructuri rutiere noi:
- 15 cm strat de fundatie din balast conform STAS 6400-84 si SR EN 13242+A1:2008;
- 12 cm piatra sparta/ piatra sparta amestec optimal conform STAS 6400-84 si SR EN 13242+A1:2008;
- 2 cm nisip;
- folie de polietilena/ hartie Kraft;
- min. 10 cm beton C30/37 prevazut cu rosturi;
Zonele slabe vor fi tratate cu min. 50 cm blocaj de piatra.
Accesele la proprietati se vor realiza cu structura rutiera de la acostamente.
Podete pietonale
Pentru asigurarea continuitatii trotuarelor in dreptul traversarii santurilor de la Km 0+515 si Km 0+854 se vor executa podete pietonale cu placa betonata cu balustrada metalica stanga-dreapta
Siguranta circulatiei:
Pentru asigurarea continuitatii trotuarelor la intersectia cu strazile laterale se vor monta treceri de pietoni semnalizate cu marcaje longitudinale, semnalizare verticala (indicatoare rutiere) . Acestea se vor monta la intersectia cu strazile cu nr. Cad. 22157, 22017, 22024.
Caracteristicile produselor sunt prezentate in cadrul Caietului de sarcini.