Categoriile de lucrări din cadrul obiectului de investiţii sunt:
-Sistem rutier: km 2+365.00 – km 4+060.00 (1695.00 ml); km 4+250.00 – km 6+020.00 (1770.00 ml): Strat de uzură de tip BAPC 16 / MAS 16 – 4 cm; Strat de legătură de tip BADPC 22,4 – 6 cm; Strat de bază din macadam ordinar – 15 cm; Strat de fundaţie din balast – 15 cm;Strat de formă prin scarificare si completare cu balast – 10 cm.
-Sistem rutier: km 4+060.00 – ...
Categoriile de lucrări din cadrul obiectului de investiţii sunt:
-Sistem rutier: km 2+365.00 – km 4+060.00 (1695.00 ml); km 4+250.00 – km 6+020.00 (1770.00 ml): Strat de uzură de tip BAPC 16 / MAS 16 – 4 cm; Strat de legătură de tip BADPC 22,4 – 6 cm; Strat de bază din macadam ordinar – 15 cm; Strat de fundaţie din balast – 15 cm;Strat de formă prin scarificare si completare cu balast – 10 cm.
-Sistem rutier: km 4+060.00 – km 4+250.00 (190.00 ml): Strat de uzură de tip BAPC 16 / MAS 16 – 4 cm; Strat de legătură de tip BADPC 22,4 – 6 cm; Strat de bază din macadam ordinar – 15 cm; Strat de fundaţie din balast – 20 cm; Strat de formă din pământ stabilizat mecanic cu ados 50% balast – 10 cm; Strat de nisip - 5 cm; Strat blocaje din anrocamente – 20 cm (conform profil tip).
Pe tronsoanele km 4+060 - 4+250, L = 190 ml şi km 4+850- 5+150, L = 300 ml se vor efectua excavări, acestea constând în eliminarea solului vegetal existent în corpul drumului.
Scurgerea apelor - se va realiza prin execuţia de rigole de acostament din beton, rigole pereate cu beton, rigole carosabile, şanţuri pereate, şanţuri ranforsate sau rigole din pământ, funcţie de conformaţia terenului, debitele necesare preluării apelor pluviale şi condiţionările date de limitele de proprietate;
Acostamente – se vor realiza din aceaşi structură rutieră cu partea carosabilă; Acostamentele aferente drumurilor laterale se vor realiza din balast.
Podeţe din tub corugat - Pentru traseul drumului DC 26, se vor folosi ţevi corugate SN8 de 600mm, 800mm şi 1000mm. Racordările la teren se vor face prin timpane din beton, camere de cădere şi aripi din beton clasa C30/37.
Podeţ tubular D=1500mm - La ora actuală în cadrul drumului DC 26 la poziţia km 4+255.00 este amplasat un podeţ dalat, subdimensionat, deteriorat şi afuiat, amplasat necorespunzător astfel încât se impune o relocare a acestuia şi înlocuire cu un podeţ tubular din beton.
Parapet metalic tip N2 pe fundaţii izolate.
Strat de blocaje din bolovani / piatră brută – acolo unde este cazul (conform planului de situaţie proiectat) se va realiza stratul de blocaje din anrocamente în grosime de 20 cm.
Drumuri laterale – se vor amenaja pe o lungime de 10 - 15 ml / buc şi vor avea aceeaşi structură rutieră ca drumul de pe care se intervine.
Accese proprietăţi – se vor executa din tub corugat DN400 sau placă din beton.
Ridicări la cotă – caminele existente se vor ridica la cota nivelul cotei proiectate.
Semnalizare verticală conform SR 1848-1/2/3 si Semnalizare orizontală conform SR 1848-7.
Descrierea lucrarilor este disponibila in proiectul tehnic, sectiunea documentatiei descriptive din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Durata contractului: 48 de luni începând cu emiterea Ordinului de începere a lucrarilor si este formata din 12 de luni perioada de executie si 36 de luni perioada de garantie de buna executie.