Achiziţie execuţie lucrări în cadrul proiectului " Reabilitare Şcoala Runcu prin eficientizare energetică". . Valoarea estimata a contractului este de 3.763.642,00 lei fără TVA, defalcata astfel: 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 31.747,00 lei, 4.1 Construcţii şi instalaţii 3.474.673,00 lei fără TVA, 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 44.722,00 lei, 4.3 Utilaje, ech...
Achiziţie execuţie lucrări în cadrul proiectului " Reabilitare Şcoala Runcu prin eficientizare energetică". . Valoarea estimata a contractului este de 3.763.642,00 lei fără TVA, defalcata astfel: 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 31.747,00 lei, 4.1 Construcţii şi instalaţii 3.474.673,00 lei fără TVA, 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 44.722,00 lei, 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 170.100,00 lei, 5.1 Organizare de şantier 42.400,00 lei fără TVA, Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Atenţie: Autoritatea Contractanta va răspunde in mod clar si complet la toate solicitările de clarificări conf. obligaţiei prevăzute art.161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr.45/2018 cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Numărul de zile pâna la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile.