Lucrările se vor executa coform proiectului tehnic.
Drumurile comunale ce reprezinta obiectul prezentei documentatii sunt amplasate in intravilanul Comunei Orleşti.
Drumurile se vor moderniza pe o lungime aproximativa de 2,935.00 ml, avand latimea partii carosabile de: 3.00m , 4.00m si 5.50m ( 2 x 2.75m), in functie de distantele intre limitele de proprietate existente pe teren. Scurgerea apelor se va realiza prin rigol...
Lucrările se vor executa coform proiectului tehnic.
Drumurile comunale ce reprezinta obiectul prezentei documentatii sunt amplasate in intravilanul Comunei Orleşti.
Drumurile se vor moderniza pe o lungime aproximativa de 2,935.00 ml, avand latimea partii carosabile de: 3.00m , 4.00m si 5.50m ( 2 x 2.75m), in functie de distantele intre limitele de proprietate existente pe teren. Scurgerea apelor se va realiza prin rigole pereate din beton C30/37.
Strazile ce fac obiectul investitiei propuse sunt urmatoarele: Strada Drumul Fabricii, Strada Cărpinişi, Strada Omorâcea, Strada Aluniş, Strada Şcolarilor 1, Strada Lalelelor, Strada Scoruşului, Strada Plopilor, Strada Crâmpoşiei, Strada Viilor, satele Orleşti şi Procopoaia.
Structura rutiera a drumurilor o sa fie urmatoarea:
- 4 cm strat de uzura BAPC16 conform AND 605 (BA16rul conform SR EN 13108)
- 6 cm strat de legatura BADPC22.4 conform AND 605 (BA22.4 leg conform SR EN 13108)
- 15 cm fundaţie de piatră spartă 0-63 conform SR EN 13242+A1
- 30 cm strat de balast SR EN 13242+A1
- decapare sistem rutier existent pe o adancime de 50cm
Strazile vor fi incadrate de acostamente cu latimea de 0.50m, ce vor avea structura din 10 cm strat de piatra sparta.
Pe strada Viilor, strada asfaltata, se va freza imbracamintea existenta pe o grosime de 4 cm si se va asterne un strat nou de beton asfaltic BAPC16 in grosime de 4 cm. Noul strat o sa fie asezat pe un geocompozit cu rol de antifisura. Acolo unde sistemul rutier este degradat, acesta se va reface cu urmatoarea structura rutiera:
- 6 cm strat de legatura BADPC22.4 conform AND 605 (BA22.4leg conform SR EN 13108)
- 15 cm fundaţie de piatră spartă 0-63 conform SR EN 13242+A1
- 30 cm strat de balast SR EN 13242+A1
- decapare sistem rutier existent pe o adancime de 50cm
Suprafata totala a lucrarilor este 15,325.50 mp (din care 500 mp pentru organizarea de santier).
Prin lucrarile ce se vor executa se propune realizarea urmatorilor parametrii tehnici:
- Sistemul rutier se va reabilita pe intreaga lungime a tronsoanelor de drum;
- Realizarea unei suprafete netede a carosabilului;
- Viteza de circulatie 40km/ora;
- Capacitate portanta conform normativelor in vigoare;
Lucrarile de modernizare se vor executa pe cat posibil in ampriza actuala a strazilor.