Obiectivul principal al contractului este executia lucrarilor pentru investiţia "ÎNFIINŢARE SISTEM CANALIZARE ÎN COMUNA ROŞIA DE AMARADIA, JUDEŢUL GORJ", cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare. Datele tehnice pentru realizarea proiectului se regasesc in detaliu in Proiectul Tehnic - parte scrisa, parte desenata, liste de cantitati. A fost emisa Autorizatia de Construire nr. 4/21.07.2023.
Valoa...
Obiectivul principal al contractului este executia lucrarilor pentru investiţia "ÎNFIINŢARE SISTEM CANALIZARE ÎN COMUNA ROŞIA DE AMARADIA, JUDEŢUL GORJ", cu respectarea legislaţiei în vigoare şi a regulamentelor comunitare. Datele tehnice pentru realizarea proiectului se regasesc in detaliu in Proiectul Tehnic - parte scrisa, parte desenata, liste de cantitati. A fost emisa Autorizatia de Construire nr. 4/21.07.2023.
Valoare estimata a achizitiei este de: 8.354.192,77 lei fara TVA, defalcat astfel:
- 4.1. Constructii si instalatii: 7.536.997,48 lei fara TVA;
- 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 324.783,86 lei fara TVA;
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 136.729,42 lei fara TVA;
- 4.4 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport: 225.572,09 lei fara TVA;
- 5.1.1 Organizare de santier: 130.109,92 lei fara TVA.
Note:
*Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 6 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile liste de cantitati si costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare care reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2
*****) Sursa de finantare : P.N.I. "Anghel Saligny", Contract de finantare nr. 1834/19.07.2023
Clauza suspensiva: Avand in vedere pervederile OUG nr. 90/2023 pentru aprobarea unor măsuri de reducere a cheltuielilor bugetare pe anul 2023 în vederea încadrării în ţinta de deficit bugetar asumată prin Programul de convergenţă, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică se va realiza incepand cu prima zi lucratoare a anului 2024. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este pana la 31.12.2023, astfel încât, in cazul in care procedura de atribuire este finalizata si conditiile semnarii contractului de achizitie publica se intrunesc pana la aceasta data, contractul nu se va putea semna decat incepand cu prima zi lucratoare din luna ianuarie 2024.