Caracteristicile principale ale constructiei sunt urmatoarele:
Clasa tehnica: V
Categorie tehnica a strazilor; secundare
Lungimea totala a traseelor pe care se intervine: 12,7 km din care 6 km in sat Cojocna, 1,6 km in sat Huci, 0,6 km in sat Straja, 2,1 km in sat Boju si 2,4 km in sat Cara.
In Sat Boju se va corecta traseul vaii Boju pe o lungime de 1,5 km
Latimea partii carosabile 3.00 – 4.00 m;
Panta tranversala in ali...
Caracteristicile principale ale constructiei sunt urmatoarele:
Clasa tehnica: V
Categorie tehnica a strazilor; secundare
Lungimea totala a traseelor pe care se intervine: 12,7 km din care 6 km in sat Cojocna, 1,6 km in sat Huci, 0,6 km in sat Straja, 2,1 km in sat Boju si 2,4 km in sat Cara.
In Sat Boju se va corecta traseul vaii Boju pe o lungime de 1,5 km
Latimea partii carosabile 3.00 – 4.00 m;
Panta tranversala in aliniament: parte carosabila 3% unica sau in acoperis.
Se va interbeni pe sectoarele degredate identificate in teren.
Se propun doua tipuri de inverventii:
Structura rutiera noua
25 cm ballast;
10 cm piatra sparta
Structura rutiera ranforsata
Scarificare si reprofilare cu adaos de ballast minim 5 cm
10 cm piatra sparta.
Lucrari de consolidare
In localitatea Cara se propune executia unui zid de sprijin de greutate de picior de taluz conform detaliului din partile desenate, zid ce va avea rol de aparare a taluzului de rambleu al strazii. Acesta va avea elevatia de minim 2 m si va fi fundat sub adancimea de inghet.
Amanajarea intersectilor cu drumurile laterale
In vederea protejarii si mentinerii in stare corespunzatoare a noii pietruiri, se propune amenajarea interserctiilor si a drumurilor laterale existente identic strazi la care se racordeaza pe o lungime de 10m.
Scurgerea apelor.
Scurgerea apelor pluviale se va asigura prin decolmatarea santurilor existente, a podetelor existente in stare buna si prin realizarea de podete noi acolo unde este necesar conform centralizatorului pagube.
Podetele noi produse vor fi cu o deschidere care sa asigure debuseu necesar pentru scurgerea normala a apei.
S-au propus podete noi din tuburi corrugate cu diametrul de 600-800 mm si lungimi de 8.00 m. Totodata, podetele existente care se afla intr-o stare tehnica buna se vor pastra sau se vor decolmata si repara.
Siguranta circulatiei
Pe parcursul executiei, strazile vor fi semnalizate conform Normelor metodologice privind conditiile de inchidere a circulatiei si de instituire a restrictiilor de circulatie in vederea executarii de lucrari in zona drumului public si/sau pentru protejarea drumului.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte cu 4 zile de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6