Obiectul contractului " EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII:"MODERNIZARE STRADA CRIZANTEMELOR, ORAS RASNOV,JUD.BRASOV" ce urmeaza a fi atribuit consta in:
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, constă în executie lucrari, conform proiectului tehnic elaborat de proiectant, documentatie ce sta la baza executarii lucrarilor - obiect al prezentei proceduri de achizitie publica - cuprinzand parte scrisa, ...
Obiectul contractului " EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII:"MODERNIZARE STRADA CRIZANTEMELOR, ORAS RASNOV,JUD.BRASOV" ce urmeaza a fi atribuit consta in:
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, constă în executie lucrari, conform proiectului tehnic elaborat de proiectant, documentatie ce sta la baza executarii lucrarilor - obiect al prezentei proceduri de achizitie publica - cuprinzand parte scrisa, parte desenata, caiet de sarcini proiectant , Plan SSM, Autorizatia de Construire si alte documente dupa caz), respectiv documentatia de atribuire in integralitatea sa .Contractantul este responsabil să pună în operă documentaţia tehnică pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă.
Se va incheia un singur contract avand ca obiect executia lucrarilor.Contractantul castigator va raspunde de executia lucrarilor.
Lucrările se vor executa conform cu Proiectului Tehnic de executie întocmit de SC DAMAR PROIECT SRL, parte integranta din documentatia de atribuire.
Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii.
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in documentatia de atribuire. INFORMATII cu privire la executia lucrarilor se regasesc la nivelul documentatiei Proiectului tehnic (parte scrisa, parte desenata, caiet de sarcini proiectant , Plan SSM, Autorizatia de Construire si alte documente dupa caz )- documentatia de atribuire.
Ofertantul (asociaţii sau subcontractanţii/tertii sustinatori declaraţi) trebuie să demonstreze prin oferta depusă, sunt autorizaţi conform prevederilor legale specifice, să realizeze toate activităţile care fac obiectul contractului.
Contractantul execută lucrările descrise cu respectarea în totalitate a cerinţelor din Proiectul Tehnic. De regulă şi din principiu, pe perioada execuţiei lucrărilor nu este permisă nicio modificare tehnică (modificare sau adăugare) a documentaţiei de proiectare.
Contractantul este responsabil pentru deţinerea tuturor autorizaţiilor şi certificatelor necesare conform legislaţiei în vigoare pentru execuţia de lucrări într-o formă actualizată (în vigoare pe toată perioada derulării activităţilor), atât pentru organizaţia sa, cât şi pentru personalul propus.
Operatorul economic trebuie sa demonstre ca poate desfasura toate activitatile in conformitate cu obiectul contractului , in mod licit.
Valoarea totala estimata (lei fara TVA) = 1.847.073,31 , stabilita in baza Devizului General.
Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare din Devizul General aprobat prin H.C.L nr.229/20.12.2022:
4.l Construcţii şi instalaţii – 1.810.150,30 lei fara TVA
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 36.923,01 lei fara TVA
C+M =1.847.073,31 lei fara TVA.
Aceasta valoare estimata a contractului nu poate fi depasita de catre ofertanti. Orice oferta care depaseste valoarea estimata a contractului de achizitie publica este descalificata si ofertantul este eliminat din competitie.
Preţul va fi exprimat în lei, fără TVA. NU se accepta oferte alternative
Contractul intra in vigoare de la data semnarii acestuia de catre ambele parti si isi produce efectele pana la indeplinirea de catre parti a tuturor obligatiilor contractuale.Durata contractului este reprezentată ca întreg intervalul de timp în care prezentul contract operează valabil între părţi, potrivit legii, ofertei şi documentaţiei de atribuire, de la data intrării sale în vigoare şi până la epuizarea convenţională sau legală a oricărui efect pe care il produce, inclusiv eventualele pretenţii fondate pe clauzele sale.
Durata de executie este de 8 luni privind executia lucrarilor, in conformitate cu graficul general de realizare a investiei publice prevazut in documentatia Proiectului Tehnic.
Termen de 8 luni - de la data emiterii ordinului de incepere.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/ 2016 (cu modificarile si completarile ulterioare), ale art. 27 din H.G 395/ 2016 (cu modificarile si completarile ulterioare).