Prin achiziţionarea lucrărilor se doreşte reabilitarea termică a elementelor clădirii, asigurarea sistemului de producere a energiei termice, lucrări de reabilitare/modernizare a sistemelor de climatizare a instalaţiilor de iluminat în clădiri, lucrări de instalare/reabilitare/modernizare a sistemelor de climatizare şi/sau ventilare mecanică pentru asigurarea calităţii aerului. De asemenea, se vor instala sisteme alternativ...
Prin achiziţionarea lucrărilor se doreşte reabilitarea termică a elementelor clădirii, asigurarea sistemului de producere a energiei termice, lucrări de reabilitare/modernizare a sistemelor de climatizare a instalaţiilor de iluminat în clădiri, lucrări de instalare/reabilitare/modernizare a sistemelor de climatizare şi/sau ventilare mecanică pentru asigurarea calităţii aerului. De asemenea, se vor instala sisteme alternative de producere a energiei electrice şi/sau termice în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi a emisiilor de gaze cu efect de seră.
Detalierea cheltuielilor :
Cap. 4: Cheltuieli pentru investiţia de bază
4.1. Construcţii şi instalaţii: 760.574,92 lei
4.2. Montaj utilaj tehnologic: 13.402,34 lei;
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice cu montaj: 247.500,00 lei;
Investiţia prevede:
- Desfacerea integrală a planşeului şi şarpantei din lemn;
- Refacerea acoperişului şi a elementelor componente ( şarpanta, învelitoare, straturi supor, înlocuire jgheaburi şi burlane);
- Refacerea planşeului din lemn de peste parter şi termoizolarea acestuia cu vată minerală de 25 cm gosime, în interspaţiile dintre grinzile din lemn;
- La cota superioară a pereţilor din zidăria de cărămidă se vor turna centuri de beton armat, pe toată lăţimea pereţilor
- Termoizolarea exterioară a clădirii;
- Izolarea termică a faţadei – parte vitrată – înlocuirea tâmplăriei exterioare existente;
- Înlocuire tâmplărie interioară cu tâmplarie din aluminiu;
- Izolare termica a placii pe sol;
- Refacerea finisajelor interioare;
- Înlocuire instalaţie interioară de distribuţie a agentului termic pentru încălzire din cladire;
- Înlocuirea sistemului de încalzire cu pompe de caldură;
- Înlocuirea jgheaburilor şi a burlanelor;
- Reabilitarea / modernizarea instalaţiei de iluminat;
- Instalarea de corpuri de iluminat cu senzori de miscare;
- Montare sistem de alarmare electric la toaleta persoanelor cu dezabilităţi;
- Montare sistem inteligent de management al energiei;
- Asigurarea calităţii aerului interior;
- Montare ventilatoare a aerului dn grupuri sanitare, bufete, chicinete, laboratoare, practicare orificii de admisie aer;
- Refacerea trotuarelor perimetrale;
Durata contractului este de 12 luni de la constituirea garanţiei de bună execuţie a contractului şi emiterea ordinului de incepere a lucrărilor la care se adaugă perioada de garanţie a lucrărilor (notificare a defectelor) de minim 36 de luni se va stabili în functie de oferta. Durata de realizare a lucrărilor este de 6 luni. Durata contractului implică execuţia lucrărilor şi plata acestora. Durata contractului de lucrari se incheie pe o perioadă de 12 luni la care se adaugă perioada de garanţie a lucrărilor de minim 36 de luni (se va stabili în functie de oferta), deoarece plăţile se efectueaza în functie de transferurile efectuate in urma solicitării facute de achizitor catre autoritatea finanţatoare.
Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări conf. obligatiei prevazute art.161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr.45/2018 cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări inainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile.