Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii ”Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui”,
in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv construirea a 2 noi corpuri de cladire si anexe, in scopul relocarii
specializarilor Boli infectioase si Psihiatrie care in prezent functioneaza intr-o singura locatie, prin realizarea infrastructurii
specifice si dota...
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii ”Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui”,
in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv construirea a 2 noi corpuri de cladire si anexe, in scopul relocarii
specializarilor Boli infectioase si Psihiatrie care in prezent functioneaza intr-o singura locatie, prin realizarea infrastructurii
specifice si dotarea acestora cu echipamente de specialitate. Corpurile de cladire nou construite vor avea regimul de inatime:
Corp 1 – Demisol + Parter + 4 Etaje + Etaj tehnic partial; Corp 2 – Demisol + Parter + 5 Etaje.Durata in luni: 30 luni executie
lucrari. Se etimeaza in plus o perioada maxima de 3 luni pentru receptia la terminarea lucrarilor la care se aduga perioada
de garantie de buna executie acordata lucrarilor.Clauza suspensiva: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică
este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată
de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare
la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile
Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției
vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinatie. În cazul în care, indiferent de
motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data de solutionare definitiva a
eventualelor contestatii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare,
în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare,
fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea
Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent
de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții
din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere
în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează
clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita,
procedura de atribuire este anulata. Ofertantii la procedura isi asuma prin depunerea ofertei obligatia de a-si prelungi valabilitatea
ofertei, la simpla solicitare a Autoritatii Contractante, daca Autoritatea Contractanta se va afla in situatia aplicarii clauzei
suspensive.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta
va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea
contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul – limita stabilit
la Sec. I.3, repectiv 19 zile inainte de data limita de depunre a oferteleor.