Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Lucrari de refacere si prevenire dupa calamitati in comuna Sinesti, judetul Iasi"
Valoarea estimata este de 5.802.353,68 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza – 5.716.604,61 lei
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii – 5.716.604,61 lei
- Cap. 5 Alte cheltuieli – 85.749,07 lei
Subcap. 5.1 Organizare de santier 85.749,07 lei
Subcap...
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: “Lucrari de refacere si prevenire dupa calamitati in comuna Sinesti, judetul Iasi"
Valoarea estimata este de 5.802.353,68 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza – 5.716.604,61 lei
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii – 5.716.604,61 lei
- Cap. 5 Alte cheltuieli – 85.749,07 lei
Subcap. 5.1 Organizare de santier 85.749,07 lei
Subcap. 5.1.1 Lucrari de constructii si intalatii aferente organizarii de santier – 57.166,05 lei
Subcap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului– 28.583,02 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.