Scopul achiziţiei publice este executia lucrarilor în cadrul proiectului ,, Reabilitare, modernizare si dotare scoala gimnaziala Nicolae Marineanu din comuna Cezieni, judetul Olt", ce vizeaza cresterea calitatii procesului de invatamant in cadrul Scolii Gimnaziale din Cezieni.
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia tehnica intocmita la faza PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie af...
Scopul achiziţiei publice este executia lucrarilor în cadrul proiectului ,, Reabilitare, modernizare si dotare scoala gimnaziala Nicolae Marineanu din comuna Cezieni, judetul Olt", ce vizeaza cresterea calitatii procesului de invatamant in cadrul Scolii Gimnaziale din Cezieni.
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia tehnica intocmita la faza PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Executantul lucrarilor va trebui sa respecte intocmai documentatia tehnica faza PT pusa la dispozitie dupa ce aceasta a fost verificata de catre verificatorii de proiect si avizata.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrarilor pentru obiectivul de investiţii Reabilitare, modernizare si dotare scoala gimnaziala Nicolae Marineanu din comuna Cezieni, judetul Olt", ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de PT proiect nr. 51/2023 intocmit de catre S.C. ADIZORLESCU DESIGN S.R.L pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
Cap.4.1.Constructii si instalatii: 2.359.231,61 lei fara TVA
Cap.4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 6.150,66 lei fara TVA
Cap.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj : 127.953,56 lei fara TVA
Cap.5.1.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 17.000,43 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA a contractului de lucrari: 2.510.336,26 lei fara TVA., ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Nota:
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse 33.774,04lei fara TVA, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare.
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari, luand in calcul si suplimentari din categoria cheltuielilor diverse si neprevazute este de 2.544.110,30 lei fara TVA, valoare care se incadreaza si ea in prevederile art.7 alin 2. Din Legea 98/2016.
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.