Feedback
I.D.: 77456559

Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui

Data publicarii
18.01.23 Exista 41.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45215140-0 45111100-9 45223300-9 45310000-3 45330000-9 45333000-0
Termenul limita pentru depunere:
28.02.23
Pretul estimativ:
258.554.835,66 RON - 258.554.835,66 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.01.23 Publicat la 21.01.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui", in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv construirea a 2 noi corpuri de cladire si anexe, in scopul relocarii specializarilor Boli infectioase si Psihiatrie care in prezent functioneaza intr-o singura locatie, prin realizarea infrastructurii specifice si dotarea acestora cu ec...
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii "Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui", in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv construirea a 2 noi corpuri de cladire si anexe, in scopul relocarii specializarilor Boli infectioase si Psihiatrie care in prezent functioneaza intr-o singura locatie, prin realizarea infrastructurii specifice si dotarea acestora cu echipamente de specialitate. Corpurile de cladire nou construite vor avea regimul de inatime: Corp 1 – Demisol + Parter + 4 Etaje + Etaj tehnic partial; Corp 2 – Demisol + Parter + 5 Etaje. Durata in luni: 30 luni executie lucrari. Se etimeaza in plus o perioada maxima de 3 luni pentru receptia la terminarea lucrarilor la care se aduga perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor. Clauza suspensiva: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinatie. În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data de solutionare definitiva a eventualelor contestatii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. Ofertantii la procedura isi asuma prin depunerea ofertei obligatia de a-si prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autoritatii Contractante, daca Autoritatea Contractanta se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive. Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul – limita stabilit la Sec. I.3, repectiv 19 zile inainte de data limita de depunre a oferteleor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui  
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui"  
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui" 28.07.23
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatică şi a atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui,în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui 11.08.23
Executia lucrărilor la obiectivul de investiţii “Modernizarea sistemului de semaforizare din municipiul Bârlad si sistem CCTV" 06.03.24
Execuţie lucrări in cadrul obiectivului de investitii "CONSTRUIRE SI DOTARE CRESA, MUNICIPIUL BÂRLAD, JUDETUL VASLUI" 15.09.22
Servicii de supraveghere a lucrarilor prin supervizor pentru obiectivul de investitie " Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui" 16.05.23
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (P.T.E. Rest de executat, PAC, POE, Asistenta tehnica, Actualizare deviz general) la obiectivul "Apărarea impotriva inundaţiilor a localităţilor Soleşti-Vaslui-Secuia, jud. Vaslui " III 17.12.21