Scopul achizitiei este executia lucrarilor de constructii in vederea realizarii obiectivului: "MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA RADOVANU, JUDETUL CALARASI", in deplina concordanta cu situatia actuala a drumurilor si cu reglementarile legale in vigoare, intocmite in baza PT-ului pus la dispozitie de Autoritatea Contractanta si intocmit de catre proiectantul de specialitate.
Contractul presupune executie lucrari pentru obiectivu...
Scopul achizitiei este executia lucrarilor de constructii in vederea realizarii obiectivului: "MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA RADOVANU, JUDETUL CALARASI", in deplina concordanta cu situatia actuala a drumurilor si cu reglementarile legale in vigoare, intocmite in baza PT-ului pus la dispozitie de Autoritatea Contractanta si intocmit de catre proiectantul de specialitate.
Contractul presupune executie lucrari pentru obiectivul " MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA RADOVANU, JUDETUL CALARASI"
Durata contractului este de 24 de luni pentru executia lucrarilor. Perioada minima de garantie a lucrarilor (notificare a defectelor) este de minim 36 luni
Profilul longitudinal - Elementele de bază în profil longitudinal s-au menţinut cu corecţiile care s-au impus, profilul longitudinal fiind proiectat avându-se în vedere structura rutieră adoptată. Declivităţile în profil longitudinal au valori variabile, reduse. În general, linia roşie a fost proiectată la înălţime redusă faţă de nivelul terenului existent pentru a nu se afecta accesele la proprietăţi. Elementele geometrice ale racordărilor verticale au fost adoptate în conformitate cu prevederile STAS 863-85, cu raportare la situaţia reală din teren. Detaliile aferente, împreună cu zonele de aplicare, cât şi cerinţele tehnice specifice sunt prezentate în planşa – Profil longitudinal (PL).
Profilul transversal
În profil transversal, drumurile au fost prevăzute cu următoarele elemente, cf. STAS 2900 – 89:
a. Parte carosabilă cu lăţimea de:
- 4.00 m (cu o singură bandă de circulaţie);
- 5.50 m (cu doua benzi de circulatie);
b. 2 acostamente din piatra sparta cu latime variabila, cu valori cuprinse între 0.25 m şi 0.75 m.
Drumurile cu latimea partii carosabile de 4.00 m (o banda de circulatie) vor avea acostamente consolidate cu latimea de 0.50 m. Panta transversală a părţii carosabile este de 2.5%, profil acoperiş în cazul drumurilor cu două benzi de circulaţie şi pantă unică, spre şanţuri, în cazul drumurilor cu o bandă de circulaţie. Panta transversală a acostamentelor din piatra spartă este de 4%. Detaliile aferente, împreună cu zonele de aplicare, cât şi cerinţele tehnice specifice sunt prezentate în planşa – Profil transversal tip (PTT).
Amenajarea intersecţiilor cu drumurile laterale - Drumurile laterale, în număr de 13, se vor amenaja pe o lungime de 15 m şi vor avea aceeaşi structură rutieră cu cea a străzilor principale modernizate. Lăţimea părţii carosabile va fi variabilă, conform Planurilor de situaţie, în funcţie de condiţiile din teren.
Pentru modernizarea străzilor existente s-a adoptat soluţia de execuţie a unui sistem rutier modern nou, suplu, conform cu prevederile PD 177-2001 şi NP116-2004, astfel:
- 4 cm strat de uzură BAPC16 rul. 50/70;
- 6 cm strat de legatură BADPC22.4 leg. 50/70;
- strat superior de fundatie din piatra sparta, 20 cm;
- strat inferior de fundaţie din balast, 30 cm;
- strat de formă din balast, 10 cm;
- pregatire terasament prin reprofilare/nivelare si compactare.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere aofertelor: 12 zile. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, in a 7- a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) si (2), ale art. 161, coroborate cu prevederile art. 3 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.