Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Cresterea eficientei energetice a imobilului "CSEI Elisabeta Polihroniade" Vaslui - Rest de executat, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini.
Urmatoarele lucrari fac obiectul contractului, in conformitate cu documentele prevazute la pct. 2 din Caietul de sarcini:
-Pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi se va realiza o rampă de acces în clădire cu pantă de...
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Cresterea eficientei energetice a imobilului "CSEI Elisabeta Polihroniade" Vaslui - Rest de executat, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini.
Urmatoarele lucrari fac obiectul contractului, in conformitate cu documentele prevazute la pct. 2 din Caietul de sarcini:
-Pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi se va realiza o rampă de acces în clădire cu pantă de 8,00%;
-Se vor adapta căile de evacuare conform normativului privind siguranţa la foc a clădirilor de învăţământ;
-Instalaţie de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de incendiu;
-Instalaţiile electrice;
-Instalaţiile sanitare;
-Termoizolare şi eficientizare energetică;
-Finisaje interioare şi exterioare;
-Stabilirea clasei energetice a clădirii în urma întocmirii unui audit energetic;
-Se vor respecta recomandările auditului energetic pentru a se ajunge la clasa energetică propusă prin acesta;
-Construirea unei clădiri care va adăposti grupul electrogen ce se va utiliza ca sursă suplimentară pentru staţia de pompare hidranţi;
-Amenajări exterioare;
Rezultatele finale ale Contractului cuprind:
-Toate lucrările pe specialităţi realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini şi a documentaţiei tehnice anexate;
-Deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi eliminate conform procedurilor privind gestionarea deşeurilor trebuie respectate în totalitate;
-Toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor, aşa cum sunt acestea indicate la paragraful de mai jos;
-Perimetrul şantierului de lucru va fi eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor şi la finalizarea acestora.
Lucrările se vor desfăşura în incinta terenului pe care este amplasat obiectivul.
NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta nu va raspunde solicitarilor de clarificari venite dupa termenul limita stabilit initial.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.