Contractul are ca scop execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Construire pistă pentru biciclete, sector Stadion-Pârâu Gruiului, în oraş Zlatna, judeţ Alba", în conformitate cu specificaţiile din Proiectul Tehnic, Detalii de Execuţie, fişa de date şi prezentul caiet de sarcini. Ghidului de proiectare a infrastructurii pentru biciclete care prevede cerinţe generale de calitate a infrastructurii pentru biciclete....
Contractul are ca scop execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Construire pistă pentru biciclete, sector Stadion-Pârâu Gruiului, în oraş Zlatna, judeţ Alba", în conformitate cu specificaţiile din Proiectul Tehnic, Detalii de Execuţie, fişa de date şi prezentul caiet de sarcini. Ghidului de proiectare a infrastructurii pentru biciclete care prevede cerinţe generale de calitate a infrastructurii pentru biciclete.
- Lungimea traseului: 2,33 km
- Latime carosabil: 2,5 m
- Latimea platformei: 2,75 m
- Panta transversala: 2%
Traseul pistei pentru biciclete este amplasat în intravilanul si extravilanul orasului Zlatna, cu originea in strada Minerilor, de unde parcurge un tronson de 360 m prin parcul central continuand adiacent drumului national DN74, pe partea stanga în lungime de 95 m respectiv pe partea dreapta în lungime de 1875 m, lungimea totala fiind de 2330 m. Pista de biciclete asigura legatura cu unele obiectictive importante din oras cum ar fi stadion, strand, parcul central, scoala, piete, primaria, agenti economici, etc.
Pista pentru biciclisti se amenaja cu doua fire de circulatie, conform STAS 10144/2-91, indicativul ANO 591-05, STAS 1948/1-91, STAS 1848/1-2011, STAS 1848/7-2015 STAS 6400-84 -Executia stratului de baza a sistemului rutier; STAS 10796/2-79-Rigole, Santuri, casiuri, STAS 1598-89 -lncadrarea imbracamintilor bituminoase, SR 174/2002-lmbracaminti bituminoase cilindrate executate la cald, etc.
După trasarea în plan a picheţilor şi marcarea cotelor de nivel prin balize se execută pichetarea axului pistei. În continuare se execută lucrări de săpătură mecanizată si manuala in zona retelelor de utilitati, pentru atingerea cotei de fundare si aducerea platformei la latimea proiectata, concomitant cu prelungirea podetelor dalate existente pe drumul national.
ln etapa urmatoare se executa fundatiile adancite pentru preluarea diferentelor dintre cota proiectata si terenul natural pe tronsoanele unde nu se pot efectua lucrari de umplutura pentru rambleu. Ln continuare se asterne stratul de fundatie balast urmat de turnarea pereului de beton monolit clasa C25/30 si aşternerea îmbracăminţii asfaltice manual si mecanizat.