Obiectul prezentei achiziţii publice îl reprezintă execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Proiectare, amenajare, modernizare, reautorizare PSI şi transformarea CRRN Galda de Jos în CABR Galda de Jos", pentru atingerea obiectivelor, rezultatelor şi indicatorilor asumaţi prin contractul de finanţare nr. 143629/19.12.2022 încheiat în cadrul PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, asa cum au fost prevazute in proiectul tehnic. P...
Obiectul prezentei achiziţii publice îl reprezintă execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Proiectare, amenajare, modernizare, reautorizare PSI şi transformarea CRRN Galda de Jos în CABR Galda de Jos", pentru atingerea obiectivelor, rezultatelor şi indicatorilor asumaţi prin contractul de finanţare nr. 143629/19.12.2022 încheiat în cadrul PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, asa cum au fost prevazute in proiectul tehnic. Proiectul aprobat pentru finanţare include şi instalarea a 2 staţii de încărcare (cu putere peste 22KW) cu câte 2 puncte de încărcare/staţie, pentru autovehiculele electrice. Pentru implementarea proiectului în bune condiţii şi în conformitate cu cerinţele Finanţatorului, se impune achiziţia de execuţie lucrări de renovare energetică şi furnizare de echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj, instalare staţii de încărcare pentru vehiculele electrice, amenajări exterioare şi reţele exterioare pentru atingerea obiectivelor, rezultatelor şi indicatorilor asumaţi prin contractul de finanţare.
Locul principal de executare: Comuna Galda de Jos, sat Galda de Jos, str. Principala, nr. 376, Jud. Alba.
OFERTANŢII VOR AVEA ÎN VEDERE CĂ, TOATE LUCRĂRILE SE VOR EXECUTA CU PREZENŢA ÎN CADRUL CENTRULUI A BENEFICIARILOR INSTITUŢIONALIZATI (50 PERSOANE ADULTE CU DIZABILITATI) AVÂND ÎN VEDERE CĂ AUTORITATEA CONTRACTANTĂ NU ARE POSIBILITATEA RELOCĂRII ACESTORA IN ALTĂ LOCAŢIE. ÎN ACEST SENS SE VA STABILI UN PLAN DE LUCRU ŞI SE VOR LUA TOATE MĂSURILE DE SECURITATE SI SIGURANTĂ.
EXECUTIA LUCRARILOR SE VA FACE ÎN BAZA AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, OBŢINUTĂ DE CĂTRE BENEFICIAR SI PUSA LA DISPOZITIE PANA LA EMITEREA ORDINULUI DE INCEPERE A LUCRARILOR.
Toate informaţiile şi tipul lucrarilor necesare realizarii obiectivului de investitii si cantitatile acesora, se regasesc în cadrul proiectului tehnic, anexă la Caietul de sarcini pus la dispozitie ofertanţilor în SEAP.
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări: 10 zile.
Numărul de zile calendaristice înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi: 6 zile.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://www.e-licitatie.ro).