Drumurile propuse pentru modernizare sunt drumuri de interes local, aflate in administratia Primariei si pot fi considerate ca strazi de categoria a IV-a de folosinta locala sau incadrat in categoria drumurilor de clasa tehnica V cu o banda de circulatie pe sens ce au categoria de importanta "C" – constructii de importanta normala conform HG 766/97.
Nr. Crt. Denumire Lungime
(m)
Satul Izvoarele
1. Intrarea Diaconilor...
Drumurile propuse pentru modernizare sunt drumuri de interes local, aflate in administratia Primariei si pot fi considerate ca strazi de categoria a IV-a de folosinta locala sau incadrat in categoria drumurilor de clasa tehnica V cu o banda de circulatie pe sens ce au categoria de importanta "C" – constructii de importanta normala conform HG 766/97.
Nr. Crt. Denumire Lungime
(m)
Satul Izvoarele
1. Intrarea Diaconilor 411 m
2. Intrarea Aricesti tr.1 220 m
3. Intrarea Aricesti tr.2 195 m
4. Intrarea Salcamilor 47 m
Satul Schiulesti
5. Toporasilor 127 m
6. Statiei 236 m
7. Norilor 188 m
8. Varful Mic 415 m
9. Intrarea Cot 54 m
10. Fundatura Cot 55 m
Satul Homoraciu
11. Moara Veche 230 m
12. Pasajului tr.1 95 m
13. Pasajului tr.2 108 m
14. Puscasilor tr.1 81 m
15. Puscasilor tr.2 176 m
16. Iazului 176 m
17. Toporasi 142 m
18. Cantonului 650 m
Satul Chiritesti
19. Digului 403 m
20. Lupesti 586 m
21. Onesti 153 m
TOTAL 4755 m
Strazile au o parte carsabila de 2-75 – 4.5 m latime si nu sunt incadrate de acostamente, de borduri din beton si trotuare, ci de acostamente inierbate si partial de santuri si rigole carosabile de captare si dirijare a apei pluviale.
Scurgerea apelor
Starea actuala a drumurilor este in mare masura datorata lipsei unui sistem de drenaj eficient al apelor pluviale pe cea mai mare parte din lungimea lor astfel in cat sa capteze si sa dirijeze apele eficvient de pe platforma drumurilor precum si lipsa unei capacitati portante a structurii rutiere.
Lucrarile sunt amplasate pe strazile existente din satele Izvoarele (Intrarea Diaconilor, Intrarea Aricesti tronson 1, Intrarea Aricesti tronson 2, Intrarea Salcamilor), satul Schiulesti (Toporasilor, Statiei, Norilor, Varful Mic, Intrarea Cot, Fundatura Cot), satul Homoraciu (Moara Veche, Pasajului tronson 1, Pasajului tr.2, Puscasilor tr.1, Puscasilor tr.2, Iazului, Toporasi, Cantonului) si satul Chiritesti (Digului, Lupesti, Onesti).
În plan, drumurile vor fi amplasate conform planurilor de situaţie proiectate urmărind traseul existent, cu menţinerea platformei drumurilor in limita domeniului public, fără exproprieri.
Pantele in profil transversal au fost adoptate in general unice, 2.5% avand in vedere latimea mica a carosabilului.
Acostamentele se vor consolida cu aceeasi structura rutiera ca a partii carosabile. Pentru incadrarea profilului transversal pe anumite zone, latimea acostamentelor a fost redusa sau acostamentul a fost eliminat.
Pe unele strazi, unde spatiul permitea, s-au adoptat largiri ale carosabilului.
Structurile rutiere proiectate, in conformitate cu recomandările expertizei tehnice sunt alcatuite din:
• 4 cm strat de uzura BAPC 16 rul 50/70 conform AND605/2016
• 6 cm strat de legătură din BADPC 22.4 leg 50/70, conform AND605/2016
• 20 cm piatra sparta
30 cm fundaţie balast nisipos
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.