Contractul are ca scop executia lucrarilor pentru obiectivul “AMENAJARE INTERSECŢII ÎN ORAŞUL GURA HUMORULUI PENTRU FLUIDIZAREA TRAFICULUI AFERENT DRUMULUI NATIONAL DN17 ŞI STRĂZI LOCALE ÎN LOCALITATEA VORONEŢ, JUDEŢUL SUCEAVA"
lnvestitia vizeaza un numar de 7 drumuri locale din localitatea Voronet, Str. M. Kogalniceanu din Orasul Gura Humorului si un numar de 5 intersectii din orasul Gura Humorului si are ca scop imbunata...
Contractul are ca scop executia lucrarilor pentru obiectivul “AMENAJARE INTERSECŢII ÎN ORAŞUL GURA HUMORULUI PENTRU FLUIDIZAREA TRAFICULUI AFERENT DRUMULUI NATIONAL DN17 ŞI STRĂZI LOCALE ÎN LOCALITATEA VORONEŢ, JUDEŢUL SUCEAVA"
lnvestitia vizeaza un numar de 7 drumuri locale din localitatea Voronet, Str. M. Kogalniceanu din Orasul Gura Humorului si un numar de 5 intersectii din orasul Gura Humorului si are ca scop imbunatatirea conditiilor de trafic pentru locuitorii din zona urbana a orasului Gura Humorului, judetul Suceava.
Finalizarea procedurii de atribuire prin incheierea contractului de achizitie publica este supusa urmatoarei conditii:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri aferente Programului de Investitii Anghel Saligny. Semnarea contractului de executie lucrari este posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
In cazul in care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri aferente Programului de Investitii Anghel Saligny nu se realizeaza pana in termenul de maxim 6 luni dupa data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) din Legea nr.98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
OFERTANTII DIN CADRUL ACESTEI PROCEDURI, PRIN DEPUNEREA OFERTEI, ACCEPTA UTILIZAREA CONDITIEI SUSPENSIVE DE MAI SUS, ASUMANDU-SI INTREAGA RASPUNDERE IN RAPORT CU EVENTUALELE PIERDERI PE CARE LE-AR PUTEA SUFERI IN SITUATIA DESCRISA
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 10 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea " Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" si la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.