Executie lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 181 lot 1-3, repectiv:
Lot 1- ,, Reabilitare, modernizare si dotarea asezamantului cultural ( camin cultural) din localitatea Beidaud, comuna Beidaud, judetul Tulcea''
Lot 2- ,, Construire si dotare asezamant cultural in comuna Plesoiu, sat Plesoiu, judetul Olt''
Lot 3- Finalizare executie lucrari pentru obiectivul de investitie ,, Reabilitare, modernizare, dotar...
Executie lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 181 lot 1-3, repectiv:
Lot 1- ,, Reabilitare, modernizare si dotarea asezamantului cultural ( camin cultural) din localitatea Beidaud, comuna Beidaud, judetul Tulcea''
Lot 2- ,, Construire si dotare asezamant cultural in comuna Plesoiu, sat Plesoiu, judetul Olt''
Lot 3- Finalizare executie lucrari pentru obiectivul de investitie ,, Reabilitare, modernizare, dotare si extindere asezamant cultural localitatea Campeni, str.Avram Iancu, nr.5, judetul Alba''
Valoare estimata lot 1- 770.536,00 lei fara TVA;
Valoare estimata lot 2- 1.361.134,00 lei fara TVA;
Valoare estimata lot 3- 2.385.372,00 lei fara TVA;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.3206/14.12.2016 - LOT 1;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.2382/07.03.2018 - LOT 2;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr.836/28.04.2015 - LOT 3;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.