Executie lucrari pentru obiectivele de investitii – Pachet 164 lot 1-5 respectiv:
Lot 1- ’’Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural, sat Ceptura de Jos, comuna Ceptura, judetul Prahova’’
Lot 2- ’’Reabilitare, modernizare, extindere si dotare asezamant cultural sat Lesnic, comuna Vetel, judetul Hunedoara’’
Lot 3- ’’ Reabilitare, modernizare, extindere si dotare asezamant cultural in satul Umbraresti, comuna Umbrares...
Executie lucrari pentru obiectivele de investitii – Pachet 164 lot 1-5 respectiv:
Lot 1- ’’Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural, sat Ceptura de Jos, comuna Ceptura, judetul Prahova’’
Lot 2- ’’Reabilitare, modernizare, extindere si dotare asezamant cultural sat Lesnic, comuna Vetel, judetul Hunedoara’’
Lot 3- ’’ Reabilitare, modernizare, extindere si dotare asezamant cultural in satul Umbraresti, comuna Umbraresti, judetul Galati’’
Lot 4- “Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural in comuna Lunguletu, judetul Dambovita”
Lot 5- ,,Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Pancota, str. T. Vladimirescu nr. 66, judetul Arad”
Valoarea estimata a contractelor este de 8.214.130 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 5 loturi.
Valoarea de mai sus sunt în conformitate cu Devizele generale întocmit de proiectant şi aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 6890/22.11.2017, Ordinul MDRAPFE nr.5556/02.08.2017, Ordinul MDRAPFE nr.2415/05.09.2016, Ordinul MDRAPFE nr.3804/27.07.2017 si Ordinul MDRAP nr. 6977/29.11.2017
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.