Lot 1- Referat nr.763/DIC/06.03.2018, inregistrat la S.A.P.F.P. sub nr.760/06.03.2018, întocmit in temeiul art. 2 alin.(5) lit.a), respectiv art.3 din acelasi act normativ, de catre Departamentul Invatamant si Cultura;
Lot 2- Referat nr.994/DIC/19.03.2018, inregistrat la S.A.P.F.P. sub nr. 976/19.03.2018, întocmit in temeiul art. 2 alin.(5) lit.a), respectiv art.3 din acelasi act normativ, de catre Departamentul Invatamant ...
Lot 1- Referat nr.763/DIC/06.03.2018, inregistrat la S.A.P.F.P. sub nr.760/06.03.2018, întocmit in temeiul art. 2 alin.(5) lit.a), respectiv art.3 din acelasi act normativ, de catre Departamentul Invatamant si Cultura;
Lot 2- Referat nr.994/DIC/19.03.2018, inregistrat la S.A.P.F.P. sub nr. 976/19.03.2018, întocmit in temeiul art. 2 alin.(5) lit.a), respectiv art.3 din acelasi act normativ, de catre Departamentul Invatamant si Cultura;
Lot 3 - Referat nr. 998/DIC/19.03.2018, inregistrat la S.A.P.F.P. sub nr. 977/19.03.2018 , întocmit in temeiul art. 2 alin.(5) lit.a), respectiv art.3 din acelasi act normativ, de catre Departamentul Invatamant si Cultura;
Valoarea estimata a contractelor este de 2.170.665,00 lei, fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 3 loturi (detaliate in anexa B).
- Valoarea estimata Lot 1 - este de 73.841 lei fara TVA.
- Valoarea estimata Lot 2 – este de 1.109.785 lei fara TVA, compusa din:
Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.094.959 lei
Organizare de santier – 14.826 lei ( subcapitolul 5.1.)
- Valoarea estimata Lot 3 - este de 987.039 lei fara TVA.
Cheltuieli pentru investitia de baza: 979.838 lei
Organizare de santier – 7.201 lei ( subcapitolul 5.1.)
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu urmatoarele documente:
Lot1- Ordinul MDRAP nr.293/06.07.2015; Aviz 09/90/04.12.2014; Hotararea CTE1-CNI nr.9/9/23.02.2018;Referat de necesitate nr.763/06.03.2018;
Lot 2 - Ordinul MDRAP nr.3478 /29.06.2017
Lot 3 – Ordinul MDRAP nr. 2425/07.09.2016
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.