Executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 14 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 - "Consolidare drum strada Iazului, sat Horpaz-comuna Miroslava, judetul Iasi" si Lot 2 - "Refacere si modernizare strazi calamitate in comuna Firliug, judetul Caras-Severin"
Valoarea estimata a contractelor este de 4.976.969 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale cel...
Executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in „Subprogramul lucrari în prima urgenta” – Pachet 14 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 - "Consolidare drum strada Iazului, sat Horpaz-comuna Miroslava, judetul Iasi" si Lot 2 - "Refacere si modernizare strazi calamitate in comuna Firliug, judetul Caras-Severin"
Valoarea estimata a contractelor este de 4.976.969 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lot 1 - "Consolidare drum strada Iazului, sat Horpaz-comuna Miroslava, judetul Iasi" este de 1.838.500,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza = 1.820.300,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 18.200,00 lei;
Valoarea estimata pentru Lot 2 - "Refacere si modernizare strazi calamitate in comuna Firliug, judetul Caras-Severin" este de 3.138.469,00 lei fara TVA, compusa din:
Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza = 3.067.803,00 lei;
Capitolul 5 – Subcapitolul 5.1 Organizare de santier = 70.666,00 lei;
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizele generale întocmite de proiectant şi aprobate prin Ordinul MDRAPFE nr. 6887/2017 si Ordinul MDRAPFE nr. 6892/2017 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivelor de investitii care se realizeaza pe baza „Subprogramului lucrări în primă urgenţă”.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.